به گزارش ایرنا سردار احمد خادم سید الشهدا عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم پیروزی نیروهای مقاومت در سوریه و عراق در مقابل گروه های تکفیری و داعش اظهار کرد: خوزستان در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) 70 شهید و تعدادی جانباز تقدیم اسلام کرد به همین مناسبت برگزاری یک مراسم باشکوه برای گرامیداشت پیروزی جبهه مقاومت و قدردانی از رشادت های این دلاور مردان یکی از ضرورت ها است.
وی افزود: خوزستان در جبهه مقابله با کفر و تروریسم به تکلیف خود نسبت به اسلام عمل کرد و مسئولان استان نیز به خوبی از این رزمندگان حمایت کردند.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان در این گردهمایی بزرگ یکی از برنامه های اصلی به شمار می رود.
وی بیان کرد: در این مراسم همزمان با هفته بسیج بوده که در آن از خانواده های مدافعان حرم تجلیل به عمل آمده و در حاشیه آن نیز برنامه های فرهنگی مطلوبی برگزار می شود.
سردار خادم سیدالشهدا تصریح کرد: همچنین برگزاری این مراسم در نقاط مختلف شهرستان اهواز نیز که چندین شهید را در این راه تقدیم کرده اند یکی دیگر از اقدامات تاثیرگذار است.
وی بیان کرد: برگزاری مراسم های مختلفی در گلزار شهدا و در سطح شهر نیز از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.
برگزاری این برنامه ها بی شک در ایجاد همبستگی بیشتر و تقویت روحیه انقلابی در بین اقشار مختلف مردم تاثیرگذار است و امید می رود بتوانیم این مراسم باشکوه را به بهترین شکل برگزار کنیم.
برپایی ایستگاه های صلواتی، تبلیغات محیطی توسط شهرداری، تبلیغات گسترده در صدا و سیمای مرکز استان ، برنامه ریزی برای تجلیل از خانواده های مدافع حرم، اجرای برنامه های فرهنگی و استقرار موکب های خدمت رسان از جمله مواردی بود که در این نشست بر ان تاکید شد.
مراسم جشن پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق روز یکشنبه در مصلی مهدیه اهواز برگزار می شود.
/6002 /7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.