به گزارش ایرنا جواد ساعدی روز یکشنبه در جلسه ستاد اربعین که با حضور مسئولان خوزستان و طرف های عراقی در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی تردد زائران هر ساله نسبت به گذشته بیشتر شده و این میزان تردد نیاز به هماهنگی، پشتیبانی و انجام فعالیت های مختلفی بین دو کشور دارد که تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی افزود: تاکنون تردد روان و خوبی را در مرزهای دوکشور شاهد بوده و جا دارد از سفیر، کنسولگری ایران، استاندار خوزستان و سایر مسئولان ایرانی که همکاری خوبی با کشور عراق داشته اند، تشکر کنیم.
نائب رئیس مجلس عراق ادامه داد: در کشورعراق به تمامی کشورهای اسلامی با یک دید نگاه شده و تفاوتی بین آنها قائل نمی شویم.
وی بیان کرد:ایجاد گیت بازرسی زائران قبل از مرز و انجام کنترل های لازم مانع از بی نظمی در عبور از مرز شده است که جای تقدیر دارد.
نائب رئیس مجلس عراق بیان کرد: این برنامه ریزی ها و اقدامات باعث شده تا در پایانه های مرزی ایران و عراق مشکلات گذشته را شاهد نباشیم.
وی گفت: امسال هماهنگی و همکاری های لازم از سوی فرمانداری، اداره گذرنامه، هنگ مرزی و سایر مسئولان بهتر بوده و باعث شده تا به راحتی از زائران پذیرایی کنیم.
ساعدی اظهار کرد: برای پذیرایی و خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی به تمامی مسئولان ذی ربط در کشور عراق اعلام آماده باش شده و تاکنون در این زمینه همکاری و هماهنگی خوبی صورت گرفته است.
7152/6068 خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.