به گزارش ایرنا، علی اصغر پیوندی روز شنبه در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج کشور یعنی خاک عراق به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کند.
وی افزود: خدمات امداد و نجات هلال احمر به زائران اربعین تا بعد از پایان کنگره بزرگ اربعین ادامه خواهد داشت و در این خصوص همه پیش بینی ها و تمهیدهای لازم اندیشیده شده است.
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور از افزایش ۲۲ درصدی خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین خبر داد و یادآور شد: این سازمان تاکنون به بیش از ۱۴ هزار نفر در داخل خاک عراق و حدود یک هزار و 630 نفر در داخل کشور خدمات رسانی کرده است.
پیوندی تاکید کرد: همچنین در این ایام تاکنون بیش از ۳۹ مصدوم نیز از داخل خاک عراق توسط هلال احمر به کشور انتقال یافته و تحت مداوا قرار گرفته اند.
به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور روز شنبه به منظور بازدید و همچنین بررسی مسائل و امکانات موجود در پایانه مرزی مهران به استان ایلام سفر کرد.
مرز بین المللی مهران در 105 کیلومتری مرکز استان ایلام محور کانونی تردد زائران عتبات عالیات عراق در روزهای اخیر با حضور و گذر گسترده زائران همراه شده است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
3032/6032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.