به گزارش ایرنا دو تیم استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد روز پنجشنبه در اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.
پیش از بازی اعلام شد که تماشای این دیدار برای تماشاگران خوزستانی رایگان است اما گرد و غبار هوای اهواز مانع از حضور تماشاگران به ورزشگاه غدیر شد و تنها 300 نفر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
کادر فنی تیم استقلال خوزستان به رسم میزبانی به سمت نیمکت سیاه جامگان رفت و اعضای کادر فنی این تیم استقبال کرد.
پیش از آغاز بازی بازیکنان دو تیم با در دست داشتن بنری فرا رسیدن روز 13 آبان را گرامی داشتند.
یونس دلفی پدیده تیم زیر 16 سال کشورمان با دو گلی که در این دیدار برای استقلال خوزستان به ثمر رساند، فرشته نجات تیمش لقب گرفت و امید را به اردوی آبی پوشان برگرداند.
در دقیقه 68 بازی یونس دلفی از پاس استثنایی میثم دورقی به خوبی بهره برد و دروازه تیم سیاه جامگان را برای اولین بار باز کرد و در دقیقه 73 برای بار دوم سنگربان تیم حریف را مغلوب هنرنمایی خود کرد.
در این دیدار عبدالله بهمنی و رضا کرملاچعب از تیم استقلال خوزستان تنها اخطاری های این دیدار لقب گرفتند.
در دقیقه 86 بازی گوران یرکوویچ از روی نقطه پنالتی دروازه آبی های خوزستان را باز کرد تا حساسیت کار برای دقایقی دوچندان شود اما خط دفاعی استقلال در دقایق پایانی بازی به خوبی ظاهر شد تا آبی ها دومین برد خود را در اهواز جشن بگیرند.
در این دیدار حسین بادامکی و مصطفی احمدی، دو بازیکن با تجربه سیاه جامگان به دلیل محرومیت جواز حضور در این دیدار را نداشتند.
در دقایق پایانی بازی کادر فنی تیم استقلال خوزستان نسبت به تصمیمات داوری معترض بود و این امر باعث شد که عبدالله ویسی با حالت اعتراض آمیز وارد زمین شود.
ممانعت از دوربین برنامه های ورزشی از دیگر حواشی این بازی به شمار می رفت که به گفته مسئولان مسابقه از این پس کار تصویربرداری از مسابقات لیگ برتر به یک شرکت خصوصی واگذار شد و تمامی برنامه های ورزشی ابتدا باید مجوز حق تصویربرداری دریافت کنند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.