استاندار خوزستان از آمادگی بالای شلمچه و چذابه برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد اربعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی آخرین هماهنگی‌های لازم در مرزهای شلمچه و چذابه نشان از آمادگی مناسب دارد و دستگاه‌های مختلف کارهای خود را خوب انجام دادند و هر دو مرز آماده استقبال از زائران حسینی هستند.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم در مسیر تردد زائران به سمت کشور عراق در جریان است و پارکینگ‌ها، راه‌ها، محل مواکب، پایانه‌های مرزی همه مهیا هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
 
استاندار خوزستان تصریح کرد: مشکل کوچکی در ارتباط با پست وجود دارد که ارسال پاسپورت‌ها برای کنسولگری عراق با کندی صورت می‌گیرد و آن هم قرار است رفع شود.
 
شریعتی ادامه داد: نهادهای امدادرسان مثل هلال احمر و اورژانس آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به زائران حسینی دارند. همچنین دستگاه‌های اجرایی دیگر هم به تبع همکاری‌های مورد نیاز را خواهند داشت.
 
وی بیان کرد: هنوز صادرات در مرزهای شلمچه و چذابه در جریان است اگر چه روند کند شده ولی سعی می کنیم تا روند در هر دو مرز یا حتی فقط شلمچه ادامه داشته باشد. 
 
استاندار خوزستان یادآور شد: اگر طرف عراقی همکاری لازم را داشته باشد امسال با توجه به شعار سال هم تأکید داریم تا به هیچ وجه مرزهای استان برای صادرات، مسدود نشوند.
 
شریعتی عنوان کرد: امسال قول داده بودند که انجام صادرات از مرز شلمچه متوقف نشود؛ هرچند ما امیدوار به انجام صادرات از هر دو مرز هستیم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.