به گزارش خبرنگار ایرنا یوسف پریدار روز یکشنبه در آیین معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در تالار امور تربیتی این شهر افزود:با تلاس دولت یازدهم و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شاهد تحول چشمگیری در تامین زیر ساخت های بهداشتی و درمانی شمال خوزستان بوده ایم که این تحول در مناطق روستایی شاخص تر بوده است.
وی افزود: طرح توسعه اورژانس بیمارستان نظام مافی،اتاق های عمل جدید بیمارستان ، بلوک زایمانی،کلینیک تخصصی و مراکز بهداشتی و درمانی تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:تمام این اقدامات در حالی صورت گرفته که دانشگاه علوم پزشکی دزفول مطالبات بسیار سنگینی از سازمان های بیمه گر دارد که با پرداخت این مطالبه خدمات بیشتری به مردم شمال خوزستان ارائه می شود.
وی با بیان اینکه شهرستان شوش به 180 تخت درمانی نیاز دارد گفت: فضای فعلی بیمارستان نظام مافی شوش ظرفیت توسعه بیشتر ندارد لذا شهرستان شوش نیازمند احداث یک بیمارستان جدید است.
پریدار گفت:گام بعدی دانشگاه علوم پزشکی دزفول تلاش برای احداث بیمارستان دوم در شهرستان شوش خواهد بودضمن اینکه روند احداث بیمارستان در حال ساخت شوش از سوی وزارت راه و شهرسازی مطلوب نیست.
امام جمعه شوش نیز در این آئین گفت:دولت یازدهم به موضوع بهداشت ودرمان اهمیت ویژه داده که جای تقدیر دارد.
حجت الاسلام سید محمد امام گفت:شهرستان شوش از محرومیت زیادی برخورداراست و نیاز است مسولان ارشد استان و کشور به این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند.
وی گفت:مسولان باید مطالبه گرباشد وانتظاراست نسبت به این موضوع توجه وتلاش ویژه داشته باشند.
امام جمعه شوش همچنین از مسئولان و کارکنان بیمارستان نظام مافی شوش خواست با احترام ، تکریم ارباب رجوع و بر اساس اخلاق مداری با مردم و بیماران رفتار کنند.
معاون فرماندار شوش نیز در این آیین ضمن تقدیر از تلاش صورت گرفته درحوزه بهداشت و درمان در این شهرستان برضرورت ارایه خدمات هرچه بهتر به مردم این شهرستان تاکید کرد.
عبدالحسین آل کثیر با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع جز وظایف ذاتی همه دستگاههاست بر ضرورت تکریم ارباب رجوع وبیماران در بیمارستان و مراکز درمانی تاکید کرد.
در این آئین از تلاش پنج ساله محسن حاذقی ،‌نوروز سواری به عنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شوش معرفی شد.
نوروزی سواری دندانپزشک و رئیس سابق مرکزبهداشت شبکه بهداشت ودرمان شوش بوده است.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.