به گزارش ایرنا، ارسلان زارع روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود: جامعه‌ای که از وجود افراد سالم از منظر سلامت جسمی، روحی، روانی و فکری برخوردار باشد در مسیر توسعه‌ یافتگی قرار دارد.
وی با تاکید براینکه وجود سیستم بهداشتی و درمانی کارآمد توسعه یافتگی هر جامعه را تضمین می کند اظهار کرد: امید می رود با تکمیل زمینه نرم‌ افزاری و برطرف شدن کاستی های موجود در چارت سازمانی و منابع انسانی شاهد تکمیل خدمات کم ‌نظیر عمرانی و استمرار عملیات‌های اجرایی در این شهرستان باشیم.
وی گفت: اعتبار 300 میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تکمیل طرح‌های عمرانی نظیر بیمارستان 17 شهریور برازجان، کلینیک تخصصی برازجان، مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشتی بیانگر عزم جدی مسئولان برای توسعه و ارتقای خدمات حوزه سلامت در این شهرستان است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر نیز گفت:سلامت تنها در ارائه و دریافت خدمات در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی محدود نمی‌ شود و گستره پیچیده آن در تمام ابعاد اجتماعی قرارگرفته است.
سعید کشمیری افزود: تلاش می شود طرحهای دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان دشتستان به بهترین صورت ممکن اجرا شود تا مردم این شهرستان در بخش سلامت با کمترین مشکل روبه رو باشند.
در این آئین ماریا خویش دوست برازجانی بعنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان معرفی و از خدمات دارابی مدیر سابق در این مسئولیت تقدیر شد.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.