به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز شنبه در مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی که به منظور اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سخنرانی ضد ایرانی ترامپ برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا با این اقدام خود را رسواتر از گذشته کرده و سپاه نیز با اقتدار و عزت در کنار دلسوزان نظام و قوای سه گانه و در کنار ملت در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستاده است.
وی افزود: در هیچ منطقی در جهان رسم نیست که یک توافقنامه بین المللی از سوی چند کشور انجام شود اما کشوری که مدعی ابرقدرتی است، آن را زیرپا بگذارد.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سپاه این افتخار را دارد که بیش از 40 هزار آلاله را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در خوزستان نیز بیش از 2 هزار شهید را تقدیم نظام کرده است.
وی افزود: این مجاهدت ها و ایثارگری ها از دوران دفاع مقدس تاکنون همچنان ادامه داشته و آنچه که امروز به عنوان یک خدمتگزار ملت باید مطرح کنیم این است که سپاه یک نیروی مردمی بوده و خود را عضو کوچکی از ملت می داند.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: حضور عظیم بسیجیان نشان دهنده آن است که سپاه همواره در جهت سازماندهی آحاد مردم و همراه کردن آحاد مردم با اهداف نظام پیشتاز است.
وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز همواره در سال های گذشته اقتدار، عزت و سربلندی نظام را دنبال کرده و با موضع گیری های خوبی که داشته به خوبی سپاه را در مسایل مختلف به ویژه بحث محرومیت زدایی حمایت کرده است.
سردار شاهوارپور گفت: سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در بعد بازدارندگی و تعمیق امنیت و کمک به آحاد نیروهای مسلح در مرزها و مرکز استان اقدامات زیادی را دنبال کرده و در جهت کمک به رفع محرومیت ها نیز گام های سازنده ای را برداشته و می دارد.
وی بیان کرد: راه اندازی گروه های جهادی و اقداماتی که در حوزه محرومیت زدایی با همیاری نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی انجام شده همگی در جهت از بین بردن فقر و کمک به معیشت خانواده های نیازمند و محروم بوده و اکنون در تلاشیم تا این فعالیت ها را افزایش دهیم.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: خوزستان از نظر منابع غنی است اما مردم این استان مشکلاتی دارند که هرچه سریعتر باید رفع شده و یا به حداقل رسانده شود.
7152 / 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.