به گزارش ایرنا ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود:امروز دشمنان با ترفندهای جدید و بیشتر قصد استیلا و از بین بردن استقلال ایران اسلامی را دارند و تاکنون یک قدم به نفع ملت ما برنداشته اند.
وی اضافه کرد:ایران درموضوع برجام مردانه وارد شد و به تعهدات خود عمل کرد و تمام چیزی را که می بایست انجام بدهد انجام داد.
حسینی همدانی گفت: در مقابل آمریکا با اعمال تحریم های جدید نشان داد که به تعهدات خود پایبند نیست و نیاز است دراین خصوص دولت مطالبه گرحقوق ملت باشد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار داشت: مذاکرات هسته ای هرگز دشمنی ما را با آمریکا وخصومت آنها را با ما کم نکرد که براین اساس ما انسجام اجتماعی، توانایی علمی، ثبات سیاسی و عزت و اقتدار خود را در برابر نظام سلطه حفظ خواهیم کرد و آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانیم.
نماینده ولی فقیه در البرزگفت:تقاضای ما از دولت این است که درواکنش به نقض برجام از سوی دشمنان قاطعانه،عزتمندانه وبا شجاعت عمل کند.
امام جمعه کرج بیان داشت: دشمن با فشار های اقصادی و تحریم هامی خواهد ما را زمینگیر کند و بین مردم و نظام شکاف به وجود بیاورد، این در حالی است که مقابله با این امر نیازمند حرکت کردن در مسیر اقتصاد مقاومتی است و مسئولان نیز باید انقلابی عمل کرده و موانع را برای تحقق اقتصاد مقاومتی از سر راه بردارند.
آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار رئیس جمهوری با فرماندهان سپاه اشاره و بیان داشت:این دیدار بسیارفرخنده و مبارک علاوه بر حفظ اتحاد داخلی، دسیسه های دشمنان را برای ایجاد تفرقه از بین می برد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود:هرچه انسجام و وحدت داخلی بیشتر باشد آسیبی به کشور و ملت نخواهد رسید.
وی در ادامه به دلایل حمایت های ایران از فلسطین اشاره و تاکید کرد:طی روزهای اخیر رژیم غاصب اسرائیل جنایت های زیادی در حق مردم مظلوم فلسطین کرده که این وظیفه اسلامی و انسانی ما است تا از این مردم دفاع کنیم.
نماینده ولی فقیه در البرز ادامه داد:خوشبختانه جنایت های رژیم غاصب اسراییل از سوی ملل ازاده جهان مورد واکنش های زیادی قرار گرفته که این نشان دهنده این است که فلسطین مساله اول جهان اسلام است.
حسینی همدانی ادامه داد:انتظار ما از نهادهای بین المللی نیز این است که در برابر این جنایت ها ساکت ننشسته و برخورد جدی کنند.
وی با اشاره به اینکه فلسطین عامل وحدت در جهان اسلام است، گفت:اگر رژیم غاصب اسراییل از بین نرود امنیت منطقه را به مخاطره می اندازد.
حسینی همدانی افزود:اگر طالب جهانی عاری از خشونت و خونریزی هستیم همانگونه که امام راحل فرمودند باید اسراییل این لکه ننگ بشریت از صفحه روزگار محو شود.
وی دربخش دیگری از سخنانش با تاکید بر تکریم امامزادگان و وجود 80 امامزاده در البرز گفت: دشمنان به خاطر تاثیر گذاری این امامزاده ها در تقویت روح و معرفت ، قصد نابودی بقعات در جهان اسلام را دارند.
حسینی همدانی افزود:امامزادگان یکی از مراکزمهم و تاثیر گذار فرهنگی و ترویج دهنده فرهنگ ناب شیعی هستند که لازم التکریم هستند.
7414/ 6155خبرنگار: وحیده عسکری ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.