رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا از آمادگی پلیس خوزستان در آگاه سازی زائران اربعین حسینی با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ "جواد بنی عامریان" در حاشیه بازدید از سازه های جانمایی شده در طول مسیر زائران حسینی (ع) در محور اهواز تا شلمچه ضمن تقدیر و تشکر از متولیان اجرای این طرح، از استفاده تبلیغاتی از این سازه ها پس از هفته ناجا خبر داد.

این مقام انتظامی با اعلام این موضوع که طرح استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در طول مسیر زائران اربعین حسینی (ع) از مرزهای شلمچه، چزابه ومهران در جلسات قرارگاه اربعین معاونت اجتماعی مطرح و مصوب شده است، گفت: با پیگیری های اداره کل امور هنری و مناسبت های معاونت اجتماعی ناجا و معاونت اجتماعی استان خوزستان این طرح برای اربعین امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا بر لزوم تبلیغات محیطی و رسانه ای در آگاه سازی زائران اربعین حسینی (ع) و توجه به پیام های آموزشی و هشدار های انتظامی در طول مسیر پیاده روی زوار تأکید کرد و گفت: فضای تبلیغاتی محیطی و رسانه ای پیرامون آگاه سازی زائران اربعین حسینی (ع) باید توسعه پیدا کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.