فرامرز بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هزینه تهیه ویزا از طریق سامانه 'سماح' در مجموع 190 هزار تومان است، افزود: لازم است شهروندان به این موضوع آگاه باشند که ویزایی که مراکز غیر مجاز با قیمت های پایین تر فراهم می کنند، تعهدات پشتوانه ای همچون بیمه و خدمات پزشکی را ندارد.
وی ادامه داد: سال های گذشته در مواردی زائرانی که از طریق مراکز غیر مجار اقدام به تهیه ویزا کرده بودند، در هنگام مراجعه به مرز، دریافته بودند که ویزای آنان جعلی است.
بابایی اظهار کرد: حضور آزادبرها و بخش غیر مجاز، مشکلات زیادی در اعزام زائران اربعین ایجاده کرده است در حالی که ویزایی که آنان برای صدور آن تبلیغ می کنند شامل بیمه و سایر موارد ضروری دیگر نیست و این موضوع زائران را در ادامه با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.
مدیر حج و زیارت استان زنجان از پیش بینی 14 هزار درخواست صدور ویزای اربعین در سال جاری در این استان خبرداد و گفت: سال گذشته برای 13 هزار و 700 نفر از متقاضیان شرکت در مراسم اربعین در استان ویزا صادر شد.
وی ادامه داد: امسال مدت ویزاهای صادر شده برای زائران سه ماه است ولی سقف مدت اقامت زائران در کشور عراق از زمان ورود به مدت یک ماه خواهد بود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.