صفرعلی جمال‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به این که تیم بانوان ما زمان لازم برای جذب بازیکن را از دست داده است نمی توان در این فصل انتظار زیادی از این تیم داشت چرا که زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: اولویت ما اثبات جایگاه خود در لیگ برتر بانوان است و سپس تلاش می کنیم در رده مناسبی از جدول رده بندی قرار بگیریم. نمی خواهیم زنگ تفریح مسابقات باشیم لذا تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم خوبی روانه مسابقات کنیم.
وی به حضور فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: خانم سلیمانی از تجربه درخشانی در لیگ برتر برخوردار است و قطعا با حضور وی نتایجی خوبی کسب خواهیم کرد.
جمالپور به حضور بانوان استان در تیم های دیگر لیگ اشاره کرد و گفت: در برنامه داریم که بازیکنان ملی پوش خوزستانی را به تیم خود جذب کنیم تا بازیکنان جوان ما از تجربه آن ها بهره مند شوند.
وی در ادامه به زمان تست گیری تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود استعدادهای درخشانی که در بین بانوان فوتبالیست استان وجود دارد روز یکشنبه ، 16 مهرماه در زمین شماره یک استادیوم تختی اهواز از بانوان فوتبالیست استان تستگیری به عمل می آید.
به گزارش ایرنا دهمین دوره لیگ برتر بانوان کشور از روز 21 مهرماه استارت می خورد و تیم استقلال خوزستان در نخستین دیدار خود به مصاف تیم شهرداری بم خواهد رفت.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.