پروانه شقایق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مرحله گروهی سه تیم قدرتمند هند، پاکستان و فیلیپین را با اقتدار شکست دادیم و به عنوان تیم سرگروه راهی مرحله حذفی شدیم که این موضوع مورد تعجب همگان شد.
مربی خوزستانی تیم ملی داژبال بانوان ایران ضمن ناراحتی از ناداوری هایی که علیه تیم ایران در مسابقات آسیایی مالزی صورت گرفت افزود: در بازی تک حذفی مقابل سنگاپور صف آرایی کردیم اما با ناداوری به تیم ما باخت دادند و مانع از حضور تیم ایران به جمع چهار تیم پایانی شدند.
وی ادامه داد: وقتی رییس فدراسیون داژبال آسیا مربی تیم سنگاپور باشد قطعا به تیم ما باخت می دهند در بازی با سنگاپور، قضاوت داوران به حدی یک طرفه و به سود تیم رقیب بود که در راند آخر تیم خود را به بهانه اعتراض از زمین بیرون کشیدیم و حتی در رژه اختتامیه مسابقات نیز حضور پیدا نکردیم.
شقایق به حضور 12 تیم در این مسابقات اشاره کرد و گفت: اگر داوران قدری با ما مهربان تر بودند می توانستیم بر روی سکو قرار گیریم هر چند که نباید از عملکرد درخشان دیگر تیم ها غافل شد.
وی عنوان کرد: ما تیم های هند و پاکستان را که از سابقه بسیار بالاتری نسبت به ما برخوردار هستند به ترتیب با نتایج 13 بر 2 و 10 بر 2 شکست دادیم همچنین تیم قدرتمند فیلیپین را با احتساب 9 بر 4 از پیش رو برداشتیم اما در مرحله یک چهارم نهایی بازی را به سنگاپور واگذار می کنیم.
مربی تیم ملی داژبال بانوان ایران به حضور تیم های قدرتمند استرالیا، مالزی و ژاپن در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: بچه های به قوانین بین المللی این بازی آشنایی نداشتند و این موضوع کار ما را سخت تر می کرد این در حالی است که همه تیم ها چندین سال تجربه حضور داشته و ماه ها قبل از شروع مسابقات در اردو به سر می بردند.
وی با بیان این که تیم ما تنها یک هفته در اردو بود و در مقایسه با سایر تیم ها از امکانات کمتری برخوردار بود افزود: اما با تمام این اوصاف بچه های ما از نام تیم ها ترسی نداشتند و بدون استرس و ترس در مقابل آن ها حاضر شدند. اگر از پیش نسبت به روش بازی آشنایی داشتیم و تجربه حضور در این میادین را داشتیم قطعا نتیج بسیار بهتری کسب می کردیم.
شقایق در پایان ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان و هیات همگانی خوزستان گفت: از همه کسانی که به ما اعتماد کردند و اسباب حضور تیم بانوان استان را در این مسابقات فراهم کردند تشکر می کنم و امیدوارم در مسابقات آتی با تلاش بیشتر نتایج بهتری کسب کنیم.
به گزارش ایرنا، مسابقات داژبال قهرمانی آسیا طی روزهای 5 الی 11 مهرماه با حضور 11 تیم در کشور مالزی برگزار شد که تیم ایران پس از تیم های مالزی، استرالیا، هنگ کنگ و سنگاپور به مقام پنجم دست یافت.
گفتنی است تیم بانوان خوزستان که سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان قهرمانی دست یافته بود به عنوان تیم ملی در مسابقات آسیایی حضور پیدا کرد.
در مرحله مقدماتی مسابقات در گروهA ، تیم بانوان ایران در جایگاه اول و تیم آقایان ایران در جایگاه دوم و همچنین تیم میکس ایران در جایگاه سوم قرار گرفت که در مرحله دوم بازی ها بعلت تک حدفی بودن مسابقات ( بر طبق جدول فیزو ) تیم ایران از ورود به مرحله نیمه نهایی بازماند.
6002خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.