به گزارش ایرنا، حمید کریمی روز پنجشنبه پس از شکست سنگین مقابل استقلال خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه از زمانی که 10 نفره شدیم کار برای ما سخت شد و در نیمه دوم بازی را تقدیم حریف کردیم.
سرمربی تیم میعاد مغان اردبیل افزود: دو تیم به لحاظ شرایط فنی و نحوه بازی زمین تا آسمان فرق می کردند لذا نباید انتظار بیشتری از حد از تیم خود داشته باشیم.
وی عنوان کرد: ما هر چه داشتیم در زمین پیاده کردیم و بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند اما بالاخره حریف ما عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور را یدک می کشد و تجربه حضور در جام باشگاه های آسیا را دارد.
کریمی بیان کرد: در نیمه اول بسیار خوب ظاهر شدیم و استقلال نتوانست بیش از یک گل به ما بزند اما پس از اخراج بازیکنمان در انتهای نیمه اول کنترل بازی را از دست دادیم و در نیمه دوم چهار گل دریافت کردیم.
وی افزود: حریف خیلی برتر از ما بود و اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردند می توانستند گل های بیشتری به ما بزنند اما با این وجود ما یک فوتبال جوانمردانه ارائه دادیم و همین که تا مرحله یک شانزدهم نهایی بالا آمدیم برای ما افتخار است.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و میعاد مغان اردبیل در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال کشور با برتری پنج بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.