به گزارش ایرنا، تیم استقلال خوزستان به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا و صعود به مرحله بالاتر از سوی کنفدراسیون آسیا مورد تقدیر قرار گرفت.
آبی های خوزستان که در فصل گذشته جواز حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را کسب کرده بودند پس از شرکت در این مسابقات پاداشی به مبلغ 330 هزار دلار برای این تیم در نظر گرفته شد که 42 هزار و 500 دلار آن به دلیل جریمه کسر شد.
تیم استقلال خوزستان در بازی مقابل لخویا قطر در اهواز به دلیل پرتاب اشعه لیزر مبلغ 17 هزار و 500 دلار جریمه شد همچنین در دیگر بازی خانگی خود مقابل الجزیره امارات مبلغ 25 هزار دلار از سوی AFC جریمه شد.
در رقابت های جام باشگاه های آسیا به ازای هر برد و تساوی، به ترتیب مبالغ 50 هزار و 10 هزار دلار به تیم ها تعلق می گیرد همچنین در هر بازی به تیم میهمان مبلغ 40 هزار دلار برای کمک هزینه پرداخت می شود.
استقلالی های خوزستان که به عنوان نماینده اول ایران در این مسابقات حضور داشتند به دلیل صعود به مرحله یک هشتم نهایی مبلغ 90 هزار دلار به عنوان پاداش دریافت کردند.
قهرمان فوتبال ایران در لیگ برتر فصل 95 - 94 در کل مبلغ 287 هزار و 500 دلار معادل 10 میلیارد و 500 میلیون ریال به عنوان پاداش از AFC دریافت کرد.
6002خبرنگار: محمد شاکری **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.