شهرام پرنیاک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به حضور تیم رعد پدافند به عنوان سومین نماینده خوزستان در رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور اشاره کرد و افزود: تیم رعد پدافند دزفول سال گذشته با درخشش در رقابت های لیگ یک به مقام چهارم دست یافت و جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را تصاحب کرد اما در فصل جدید به دلیل مشکلات مالی فراوان از حضور در لیگ برتر ممانعت کرد.
رییس هیات بسکتبال خوزستان با اشاره به این که نبود اسپانسر مالی قوی در شهرستان دزفول موجب شد که این تیم به شهرستان اهواز منتقل شود و در رقابت های لیگ برتر حاضر شود افزود: با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان این باشگاه سهمیه خوزستان در لیگ برتر حفظ شد تا جوانان با استعداد خوزستانی بار دیگر فرصت خودنمایی در لیگ برتر را داشته باشند.
وی ادامه داد: هدایت این تیم به غفور کامروا، مربی نام آشنای بسکتبال خوزستان که افتخارات ارزنده ای در سطح کشور دارد سپرده شد همچنین احمد سعیدی ملی پوش سابق کشورمان به عنوان مربی تیم رعد پدافند خوزستان وی را در کار هدایت تیم کمک می کند.
پرنیاک عنوان کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد، معین شد که تمرینات این تیم در سالن 22 بهمن اهواز واقع در مجموعه ورزشی تختی انجام شود. این تیم شرایط جذب بازیکن سرباز را دارد و از این طریق می تواند بازیکنان ملی پوش خوبی را اختیار کند.
وی با اشاره به این که ترکیب تیم متشکل از سربازان حاضر در لیگ و بازیکنان بومی استان خواهد بود افزود: اولویت اصلی ما استفاده از بازیکنان بومی استان خواهد بود و در صورت کمبود از بازیکن غیر بومی استفاده می کنیم.
رییس هیات بسکتبال خوزستان عنوان کرد: شش سال گذشته شاهد حضور تیم ملی حفاری در لیگ برتر بودیم که به دلیل سوء مدیریت جایگاه خود را در لیگ برتر از دست دادیم لذا در مرحله اول سعی می کنیم با برنامه ریزی صحیح تیم رعد پدافند را در لیگ برتر حفظ کنیم و سپس به دنبال جایگاه مناسب در جدول خواهیم بود.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور از روز 24 مهرماه آغاز می شود.
6002خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.