آیین افتتاح بخش رادیولوژی بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مراسم با حضور قباد ناصری مدیرعامل و سایر اعضای هیأت مدیره به همراه منصور فولادی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد .

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی در این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات دست اندرکاران بخش بهداشت و درمان صنعت نفت و تلاش هایی که در جهت انگیزش بخشی به کارکنان این صنعت صورت می دهند گفت: افزایش سطح کیفی خدمات که با بهبود فیزیکی ساختمان های موجود و بکارگیری دستگاه های جدید صورت گرفته موید اهتمام مجموعه بهداشت و درمان در جهت رضایت مندی است .

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : به دور از انصاف است اگر نگوییم توفیقات حاصل شده مرهون و مدیون توجه ویژه جناب ناصری و مجموعه خدوم این شرکت به بخش بهداشت و درمان است .

منصور فولادی افزود : دستگاه رادیولوژی که یکی از نیازهای اساسی و قدیمی این بیمارستان بوده با عنایت ویژه رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال خریداری و با همکاری مجموعه مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در مدت زمان 14 روز نصب و آماده بهره برداری گردیده است .

وی افزود : این دستگاه در مقایسه با دستگاه های رادیولوژی از تکنولوژی و دقت بالاتری برخوردار است و با توجه به افزایش کیفیت تصاویر که قابلیت ارسال از طریق سیستم پکس را هم دارا می باشد امکان تشخیص دقیق تر و صحیح تری را به پزشک می بخشد . 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.