دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در جمع مردم شهرستان فریمان افزود: قدرشناسی شرط ادب است چرا که همه مسئولان در تلاش هستند کشور را به نقطه مطلوب برسانند لذا به جای بهانه گیری باید به دولت کمک کرد.
وی اظهار کرد: دولت یازدهم موضوع بهداشت و درمان را اولویت اصلی خود قرار داده و تلاش کرده است به جای شعار، عملگرایی را نشان دهد.
وی گفت: دولت یازدهم بسیار مظلوم واقع شده است و انصاف نیست تا این حد مورد تخریب قرار گیرد.
وزیر بهداشت با بیان اینکه هیچکس معصوم نیست و هیات دولت هم از این موضوع مستثنی نمی باشد، افزود: اقدامات و فعالیت های انجام شده را باید منصفانه مقایسه و پس از آن به قضاوت پرداخت.
وی اظهار کرد: به عنوان مثال شهر فریمان که روزگاری بنده به عنوان اولین دانشجوی پزشکی آن بودم، اکنون از نظر خدمات رسانی و پیشرفت امکانات، از زمین تا آسمان تفاوت کرده است.
دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه تداوم راه شهدا از طریق خدمت رسانی به مردم امکان پذیر است، گفت: پیشرفت کشور آرزوی همه مسئولان نظام است.
وی افزود: شهرستان فریمان هم اکنون جایگاه دوم در کشاورزی خراسان رضوی و رتبه سوم در صنعت این استان را به خود اختصاص داده است.
وی از راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان فریمان طی آینده نزدیک خبر داد.
وی اظهار کرد: بیمارستان قدیمی شهرستان فریمان که بیش از 80 سال قدمت دارد، با اتمام عملیات بازسازی به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تبدیل خواهد شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در سفر به فریمان بیمارستان 64 تختخوابی حضرت زهرا (س) در این شهرستان را افتتاح کرد.
9574 /3027 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.