رئیس انجمن شعر و ادبیات بندر امام خمینی، گفت: تازه ترین رمان ابراهیم دمشناس نویسنده نام آشنای جنوب، تحت عنوان آتشِ زَندان، رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ذوالفقار شریعت ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این انجمن ادبی طی دوره‌ی جدید فعالیت‌های خود در راستای حمایت معنوی از اهالی قلم و پدیدآورندگان آثار ادبی و فرهنگی به‌ویژه نویسندگان و شعرای جنوب خوزستان و با هدف ترویج و تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی، تازه‌ترین اثر ادبی  نویسنده  توانا و خلاق جنوبی ابراهیم دمشناس را تحت عنوان «آتش زندان» با حضور صاحب اثر در محل فرهنگسرای مهر بندر امام خمینی(ره) رونمایی می‌کند.

شریعت افزود: در نظر است طی این آیین که با حضور اعضای این انجمن ادبی، علاقه‌مندان به فرهنگ و ادب و اصحاب رسانه، روز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه برگزار می‌شود، بخشی از رمان خوانده شود و ویژگی‌ها و سبک کاری ابراهیم دمشناس تبیین و بررسی گردد.

وی در ادامه از تمامی علاقه‌مندان  به حوزه فرهنگ  و کتاب  جهت شرکت در آیین رونمایی رمان جدید ابراهیم دمشناس دعوت به عمل آورد.

یادآور می‌شود رمان «آتشِ زَندان» به‌تازگی توسط انتشارات نیلوفر در قطع رقعی و با ۷۸۴ صفحه به قیمت ۴۸ هزار تومان چاپ و منتشر شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.