*** نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) اقامه می شود.
سخنران پیش از خطبه های این هفته حجت الاسلام و المسلمین حاج سید صادق ابطحی سرپرست نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان بمنظور گزارش عملکرد این ستاد است.

*** راهپیمایی مردم اصفهان در اعتراض به جنایات صورت گرفته علیه مسلمانان میانمار بعد از نماز جمعه از خیابان مصلا به سمت چهارراه فرایبورگ برگزار می‌شود.
در هفته های اخیر بر اثر حمله ارتش و بودایی های افراطی به مسلمانان روهینگیایی در این کشور، بیش از یکهزار نفر کشته شده اند.
این حمله از سوم شهریور پس از حمله گروهی مسلح به پایگاههای ارتش و مراکز پلیس میانمار در راخین آغاز و منجر به حمله گسترده نیروهای دولتی به مسلمانان شد.
گفته می ‌شود در این مدت بیش از 60 هزار خانه متعلق به مسلمانان روهینگیا توسط نیروهای دولتی میانمار و بودایی های تندرو به آتش کشیده شده است.
کشور میانمار (بـِرمه پیشین) در آسیای شرقی و در کنار کشور بنگلادش قرار دارد.
جمعیت میانمار بیش از ۶۰ میلیون نفر و زبان رسمی آن برمه‌ای است.

*** مسابقات بولینگ ' جام اصحاب رسانه ' بمناسبت گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی در دو بخش بانوان و آقایان توسط هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.