به گزارش ایرنا عزیزالله شهبازی دوشنبه در جلسه ستاد بازگشایی مدارس و واحدهای اموزش عالی شهرستان آبادان افزود : مهر نمادی از رغبت، انگیزه و شکوفایی در مسیر کسب علم و بصیرت و تداعی کننده هشت سال مقاومت و حماسه سازی فرزندان این مرزو بوم است.
وی اظهار داشت: همه ما علاوه بر نقش‌های قانونی به لحاظ اخلاقی مدیون مدرسه هستیم و باید همه تلاش خود را برای بهبود این نهاد مهم و اثرگذار در شهر به ‌کار گیریم.
شهبازی به انجام تعمیرات، بهسازی اطراف مدارس، اجرای طرح های ترافیکی در ایام بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت : همه دستگاه های اجرایی بدنبال ارتقاء شاخص های آموزشی در شهرستان هستند.

** 120 میلیارد ریال برای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند
جانشین معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به هزینه کرد 350 میلیارد ریال اعتبار در چهار سال گذشته در بحث آموزش و پرورش شهرستان های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت: برای سال تحصیلی جدید 120 میلیارد ریال برای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند اختصاص یافته است.
سید علی موسوی افزود:100 میلیارد ریال از اعتبار اختصاص یافته در بخش عمرانی برای اجرای طراح های عمرانی و سرمایشی 105 مدرسه در آبادان و 90 مدرسه در خرمشهر نظر گرفته شد.
وی افزود:20 میلیارد نیز برای طرح های جاری و سرانه آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی منطقه آزاد اروند هزینه می شود.
موسوی گفت:یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای ایاب و ذهاب دانش آموزان ساکن در محدوده منطقه آزاد اروند بخصوص مناطق روستایی در سال تحصیلی جدید هزینه خواهد شد.

** برخورد جدی با سرویس‌های غیرمجاز مدارس توسط پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: سرویس‌های غیرمجاز مدارس توسط پلیس برخورد جدی می شود.
سرهنگ سیدمحسن تقی زاده افزود:با بازگشایی مدارس نیروی انتظامی در 2 بحث ترافیکی و انتظامی اطراف مدارس مستقر می شود.
وی اظهار داشت:رانندگان سرویس‌های مدارس می‌بایست گواهی عدم خلاف و گواهی عدم سوء سابقه نیز به همراه داشته باشند و برچسب سرویس مدارس را دریافت ‌کنند.

3015/6002
خبرنگار:عدنان جواهری ** انتشار دهنده:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.