به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های امروز نماز جمعه در مصلای امام علی (ع) افزود:با وجود اینکه اعمال تبصره 3 بر روی قبض آب مشترکان دزفولی موجب نارضایتی مردم شده است ، تذکر داده شده در این رابطه به مسئولان تاکنون بی نتیجه بوده است.
خطیب جمعه دزفول با بیان اینکه مصوبه شورای چهارم شهر دزفول در خصوص اعمال تبصره 3 بر روی قبض آب مشترکان بدون اجازه وزیر نیرو قابل حذف از روی قبض آب مشترکان نیست گفت:بر اساس این تبصره آب بهای مصرفی شهروندان دزفولی افزایش غیر قابل قبولی داشته است که این اجحاف در حق مردم این شهرستان است.
امام جمعه دزفول ادامه داد:طبق بررسی صورت گرفته در برخی استان ها که تبصره 3 بر روی قبض آب و فاضلاب مشترکان اعمال شده درآمد حاصل باید برای حفظ ، نگهداری و توسعه همان شهرستان شود اما در دزفول چنین چیزی اجرا نشده است.
وی در ادامه با انتقاد از اینکه درآمد حاصل از آب و فاضلاب دزفول در دیگر نقاط استان هزینه می شود افزود:طبق قانون هر شهرستانی که بیش از 60 هزار مشترک آب وفاضلاب داشته باشد باید دارای شرکت مستقل آب و فاضلاب باشد تا درآمد حاصل از آن در خود شهرستان مربوطه هزینه شود اما با وجود اینکه شهرستان دزفول حدود 130 هزار مشترک آب و فاضلاب دارد اجازه تشکیل شرکت مستقل آبفا به آن داده نشده است.
وی واریز مبالغ میلیاردی حاصل از در آمد آب و فاضلاب مشترکان دزفول به حساب استان را خلاف قانون و جزء حق الناس دانست و گفت:مسئولان نباید به خاطر حفظ میز ریاست زیربار هر خواسته و مطالبه مسئولان استانی بروند .
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.