به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار محمود حاجیان مسئول دبیرخانه شورای اجتماعی کشور، اظهار داشت: گاهی در مواجه با مشکلات به صورت شکلی برخورد می کنیم که این کار در کوتاه مدت مشکل را رفع کرده و اگر ریشه یابی نشود دوباره بروز می کند.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه تا مشکل ریشه‎یابی و عوامل اصلی رفع نشود، نمی توان مشکلات را حل کرد، گفت: در پدیده های اجتماعی باید ریشه ها را مطالعه و شناسایی کرد، در غیر این صورت هدر دادن سرمایه است.
نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: مسائل اقتصادی مهم است و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند، باید در این رابطه راهکار ارائه و اجرایی شود.
آیت الله نورمفیدی به سخن برخی مسئولان کشور مبنی بر اینکه بیشتر درآمد دولت صرف هزینه های آن می شود ، اشاره کرد و افزود: این از نظر من فاجعه است.
امام جمعه گرگان؛ فقر را در ساختار کنونی اقتصاد کشور که درآمدها صرف هزینه می شود نه تولید، امری طبیعی دانست و گفت: اگر مشکل اقصادی نداشته باشیم باعث آرامش قلبی جامعه شده و از بروز آسیب ها جلوگیری می شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه شبکه های اجتماعی و مجازی برای خراب کردن بنیان خانواده درست شده اند، خواستار برنامه ریزی به منظور مدیریت این حوزه ها شد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان، ایمان مردم را هم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر دانست و تاکید کرد که ریشه های مشکلات جامعه را باید پیدا و برای آنها فکر اساسی شود.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب به مسائل اجتماعی درست است، گفت: اگر مشکلات اقتصادی حل شود، 60 درصد مشکلات اجتماعی هم حل می شود آن وقت است که تذکر من می تواند مفید باشد.
نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه باید فکری به حال اوقات فراغت جوانان شود افزود: متاسفانه همه چیز را محدود کرده ایم که این را دین نیز نمی پذیرد و من هم به عنوان کارشناس دینی این را قبول ندارم و باید برای پر کردن اوقات فراغت مردم برنامه ریزی شود.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.