به گزارش خبرنگار ایرنا سعید رحیمی چهارشنبه در نشست شورای ترافیک این شهرستان با بیان اینکه تصادف رانندگی در ساعات شب نیز در اندیمشک با کاهش 70 درصدی همراه بوده افزود: این مهم مرهون اجرای دهها طرح روشنایی در معابر و خیابان های شهر طی یکسال اخیر حاصل شده است.
وی بیان کرد:گره های ترافیکی در مناطق مختلف شهر اندیمشک حل شده و ترافیک درون شهری روان سازی قابل توجهی داشته است.
رحیمی با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت:نیاز به خط کشی در محل تردد دانش آموزان داریم ضمن اینکه گذرگاههای منتهی به مدارس باید بهسازی شوند.
وی گفت:یکی از طرح های مهم در کوی ولایت ، سرپوشیده کردن کانال بزرگ کوی ولایت و اجرای آسفالت و بهسازی این مسیر بود که این محل به مکان تردد خودروها تبدیل شده و گام مهمی در کاهش تصادفات این منطقه به شمار می رود.
وی از شهرداری خواست نسبت به ساماندهی پارکینگ ها و محل های آزاد پارک در نقاط مختلف هسته مرکزی بازار اقدام نماید.
فرماندار اندیمشک نیز با بیان اینکه اندیمشک در سطح خوزستان رتبه نخست کاهش آمار فوتی را به خود اختصاص داده است اظهار کرد:مصوبات شورای ترافیک در شهرستان طی یک سال اخیر به اجرای طرح های بسیار خوبی منجر شده است.
پیمان جهانگیری بیان کرد:گره های کور ترافیک شهری شناسایی و طرح های کارشناسی در نقاط مختلف اجرا شد.
وی اجرای طرح میدان منتهی به بلوار راه اهن،اجرای طرح میدان در ابتدای کوی ولایت ، رفع گره ترافیکی در جنب بانک ملت مرکزی و خیابان پیل پا را نمونه هایی از طرح های قابل توجه شهرستان برای تسهیل در تردد شهروندان عنوان کرد.
فرماندار اندیمشک با اشاره به وضعیت تاکسی های بین شهری اندیمشک - دزفول نیز گفت:ایستگاه تاکسی های اندیمشک به دزفول در جنب میدان امام خمینی (ره) در مرکز شهر موجب ایجاد ترافیک شده بود.
وی اظهار کرد:در نشست شورای ترافیک شهرستان این مشکل بررسی شده و در نهایت در مصوبه ای ، جابجایی این ایستگاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: ایستگاه جدید در کنار پارک هفت تیر طراحی شده و مصوبه مربوط به تاکسی ها باید اجرایی شود.
محمد قلاوندی مدیر آموزش و پرورش اندیمشک هم خواستار همکاری دستگاههای مربوطه برای آغاز سال تحصیلی و تسهیل تردد دانش آموزان شد.
رضا شریفی سرپرست شهرداری اندیمشک هم گفت:نظافت شهری آغاز شده و بستر سازی برای آغاز سال تحصیلی در شهرستان با اجرای طرح های مختلف خدماتی در حال انجام است.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.