به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: ایران اسلامی همواره با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده است.
وی اظهار کرد: باید در قراردادهایی که ممکن است اقتدار نظام را زیرسئوال برد دقت بیشتری داشت.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به لزوم بصیرت در جامعه اسلامی گفت: داشتن بصیرت و هوشیاری در نظام اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است.
حجت الاسلام خدامی اظهار کرد:تنها عامل موفقیت ما پس از کمک های الهی ، وجود با برکت ولایت فقیه و اعتقاد راسخ مردم به ولایت بوده است.
وی گفت:دشمنان در طول تاریخ برای آسیب رساندن به این جایگاه و رسیدن به اهداف شوم خود تلاش کرده اند اما مردم ما با بصیرت در صحنه حضور یافته و آنها را ناکام گذاشته اند.
وی با تشریح لزوم توجه به ارزش های انقلابی در جامعه گفت: حفظ وحدت، سازش ناپذیری با دشمن، اعتقاد به ولایت ، عدالت گستری، توجه به قشر محروم و تلاش برای نهادینه شدن فرهنگ قرآن و رفع مشکلات مردم زمینه ساز رسیدن به دستاوردهای بیشتر در انقلاب اسلامی است.
خطیب جمعه اندیمشک در ادامه با اشاره به در پیش بودن 25 تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی، این روز را به کارکنان این نهادها تبریک گفت و افزود:باید با حمایت از این نهادها، آنها را در پیشبرد امور و خدمت به قشر محروم کمک کرد.
وی با گرامیداشت 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان، این مجموعه عظیم را صافی مقدس عنوان کرده و آن را یکی از نهادهای مهم و تاثیر گذاردانست.
وی گفت: با توجه به اینکه وظیفه شورای نگهبان حراست از قانون اساسی و انقلاب اسلامی است، بر این اساس بدخواهان انقلاب اسلامی این نهاد مقدس را همواره مورد هجمه قرار داده اند.
امام جمعه اندیمشک در ادامه با تشریح تلاش های خود در عرصه فرهنگی در سال های خدمت خود، از همه شهروندان خواست امام جمعه جدید اندیمشک را یاری کرده و وی را تنها نگذارند.
نماز جمعه این هفته اندیمشک به طور مشترک با حضور حجت الاسلام نعمت اله خدامی و حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری(امام جمعه جدید) اقامه شد.
گفتنی است در آیینی با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی با تقدیر از زحمات 9 ساله حجت الاسلام نعمت اله خدامی، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری به عنوان امام جمعه اندیمشک معرفی شد.
7281 /6037
خبرنگار: زهرا دهقان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.