به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان با اشاره به سالگرد تاسیس شورای نگهبان اظهار کرد: ملت ایران وفادار است و آثار و برکات نظارت این شورا در جامعه و کشور را می بینند اما دشمنان به جایگاه ولایت و جایگاههای ارزشی مخالفت دارند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: شورای نگهبان نبض نظام و ضامن حیات جامعه اسلامی است، شورای نگهبان بر شرایط و اوضاع کشور نظارت دارد و زمینه ساز انجام و تحقق بهتر رسالتها و وظایف در نص قانون است تا بیشتر شاهد اقتدار نظام باشیم.
وی به طرح جمع آوری متکدیان که دو هفته پیش آغاز شده اشاره کرد و گفت: طی 10 روز گذشته بیش از 200 متکدی جمع آوری شده که 90 درصد آنها غیر بومی اند و باید به شهرستان خود ارجاع داده شوند و متکدیان بومی نیز ساماندهی و نیازمندان واقعی به کمیته امداد و بهزیستی معرفی شوند.
وی بمناسبت روز عفاف و حجاب هم اظهار کرد: این صفت نفسانی است و آدمی را از ارتکاب رفتار ناشایست باز می دارد، جنگ زنان عاقل با گریز و شرم همراه است، شرم گویی نوعی عقب نشینی مدبرانه است.
رمضانی پور ادامه داد: تحلیل سیره امام صادق (ع) ضرورت دارد چرا که ایشان 35 سال امامت کرد و جنگ آشکاری با خلفا و دشمنان اسلام نداشت اما به عنوان مرد مبارزه تشکیلاتی بوده است.
وی به امر به معروف و نهی از منکر که مطالبه جدی امام و رهبر بوده است اشاره کرد و گفت: این دو واجب از حقوق شهروندی هم بالاتر است نسبت به نهادینه کردن این دو فریضتین باید اهتمام ورزید.
7433/ 5054
خبرنگار:مریم رضایی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.