به گزارش ایرنا حجت الاسلام حجت الله صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی همچنین برخی معضلات سوء ناشی از آن در جامعه افزود:همه باید با بهره گیری درست از فضای مجازی و رفع آسیب های فرهنگی و فکری آن، به دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) بپردازیم.
وی با تشریح فعالیت شبکه مجازی 'آمدنیوز' گفت: این شبکه مجازی با تحریف معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع) و اهانت به مقدسات اسلام ، اهانت به مراجع تقلید، روحانیت و ولایت فقیه و ابراز دشمنی با اصل انقلاب فعالیت می کند.
امام جمعه موقت گتوند به اهمیت و جایگاه روحانیت درشیعه اشاره کرد و گفت:اهانت به روحانیت ،خواست دشمنان دین است و باید احترام علمای شیعه حفظ شود.
حجت الاسلام صالحی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در 29تیرماه گفت: امام صادق (ع) با تربیت شاگردان بسیاری ،‌معارف شیعه را ترویج و ماندگار کرد.
وی در پایان با اشاره به پرداخت یارانه از سوی دولت گفت: اگر قرار است تعرفه برق،آب و گاز افزایش یابد ،دولت نیز باید متناسب با بالا رفتن قیمت ها میزان یارانه افراد را نیز افزایش دهد، تا مردم به ویژه قشر محروم و ضعیف جامعه با مشکلات معیشتی روبرو نشوند.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.