به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام و المسلمین عباس رحیمی در همایش بزرگ عفاف و حجاب خمینی‌شهر اظهار کرد: زنان و دختران محجبه فعال در عرصه‌ های فرهنگی، اجتماعی و هنری برای حفظ و ارزش حجاب وارد عمل شوند و آثار هنری و فرهنگی خود را در زمینه حجاب و عفاف در فضای رسانه ‌ای کشور، استان و بویژه فضای مجازی منتشر کنند.
وی با انتقاد از زنان و دختران محجبه هنرمند و اهل ‌قلم که از فضای مجازی برای ترویج حجاب و عفاف بخوبی استفاده نمی ‌کنند گفت: نیروهای مذهبی و انقلابی چرا اجازه می ‌دهند هر مطلبی علیه حجاب در فضای مجازی منتشر شود، وظیفه زنان و هنرمندان محجبه کشور پاسخگوئی و مقابله با هجمه‌ های دشمن علیه حجاب در فضای مجازی است.
حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: فضای مجازی ابراز بسیار مناسبی برای ترویج حجاب و ارزش‌های اسلامی است اما متأسفانه نیروهای متدین و مؤمن از فضای مجازی برای تحقق اهداف و ارزش های اسلامی بهره ‌برداری لازم و کافی را نمی ببرند و این ابزار مورد غفلت قرار گرفته است .
وی خطاب به نیروهای مذهبی و فعالان فرهنگی و مذهبی گفت: وارد یک جنگ نابرابر علیه تخریب ارزش‌ های دینی، اصول دینی و بخصوص حجاب و عفاف شده‌ایم.
امام جمعه خمینی شهر افزود: در چنین شرایطی وظیفه داریم با تولید آثار هنری، ارزشی و دینی در فضای مجازی با هجمه های فرهنگی دشمن مقابله کنیم.
وی اضافه کرد: مروز جنگ ما با دشمن، جنگ دفاع از حجاب و عفت عمومی است اگر دفاع نکنیم عفت عمومی جامعه خسارت سنگینی خواهد خورد نباید نسبت به حفظ حجاب و عفت عمومی بی‌تفاوت باشیم .
حجت الاسلام رحیمی اظهارکرد: زنان و دختران محجبه ما با حضور خود در مراسم بزرگداشت حجاب و عفاف به دشمنان دین و نظام اعلام کردند اجازه نمی‌ دهند، حجاب بانوان ایرانی از دست برود.
وی تصریح کرد: دشمنان از زمان رضاخان بدنبال این بودند که با شیوه های مختلف، حجاب زنان و دختران ما را از بین ببرند و با ترویج فرهنگ غرب، تغییر نوع پوشش، ساخت فیلم ‌های ضد ارزشی و نوشته ‌های منحرف این ارزش ملی را از ما بگیرند.
امام جمعه خمینی شهر ادامه داد: اهمیت حجاب برای زنان جامعه در جایی مشخص می‌ شود که شاهدیم دشمن با همه توان و قدرت به دنبال حذف حجاب در جامعه است.
وی خطاب به زنان و دختران محجبه جامعه گفت: مجاهدت شما زنان و دختران در دفاع از حریم ولایت و اهل‌ بیت (ع) این است که حجاب خود را حفظ کنید و اجازه ندهید به حجاب شما خدشه وارد شود .
به گزارش ایرنا، بانوان محجبه خمینی شهر به مناسب روز بزرگداشت حجاب و عفاف با حضور بر سرمزار شهدای غواص تا مصلای نماز جمعه این شهر را طی کردند و در همایش عفاف و حجاب که در مصلای این شهر برگزار شد، شرکت کردند.
21 تیر، سالروز قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب در زمان رضا شاه به عنوان روز ملی عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
شهرستان خمینی شهر با جمعیت بالغ بر 350 هزار نفر در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پ/ 7145/ 2093 خبرنگار: سیدمحمدرضا ابطحی - انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.