به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی، چهارشنبه در گردهمایی عفاف و حجاب در جمع بانوان تربت حیدریه در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: جبهه استکبار بهترین راه مقابله با نظام اسلامی را ترویج فحشا و بی بند و باری در درون جامعه یافته است.
وی افزود: دشمن پس از ناکامی در میدان های مختلف، اکنون تنها راه فروپاشی نظام اسلامی را در از بین بردن ارزشها و اعتقادات مردم جست و جو می کند.
یک استاد حوزه و دانشگاه نیز در این همایش در سخنانی گفت: امروز یک جریان روشنفکر غرب زده تلاش دارد با نفوذ در برخی مراکز مهم، از اجرای قانون عفاف و حجاب ممانعت کرده و به کشف حجاب رسمیت مدرن ببخشد.
حجت الاسلام روح الله علوی فر گفت: ریشه کشف حجاب به سه جریان بهائیت و بابیت، روشنفکر سکولار و دستگاه دست نشانده حاکمیتی برمی گردد که همه این جریانها عفاف و حجاب و ارزشهای دینی را مانع رشد و پیشرفت جوامع می دانند.
وی تصریح کرد: جریان بابیت به عنوان یک فرقه تندرو مذهبی تشیع ابتدا معتقد به پوشش کامل حجاب بود که در ادامه یکی از سران این جریان با کشف حجاب خود و بیان این نکته که حجاب از دل دین نیست و مانع پیشرفت ملتها می شود دین جدیدی را پایه گذاری کرد.
شرکت کنندگان در همایش عفاف و حجاب تربت حیدریه، امروز همچنین با برپایی یک راهپیمایی از محل چهارراه شورای اسلامی تامسجد جامع این شهر، شعارهایی را در حمایت از حجاب و لزوم رعایت عفاف در جامعه سر دادند.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.