فرماندار شهرستان هندیجان گفت: از رسانه‌ها و خبرنگاران حمایت کرده و هر نقدی علیه من هم باشد مشکلی نیست می‌توانند مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، کوروش مودت در جلسه شورای سلامت که در سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار شد، اظهار داشت: مطبوعات باید نقد سازنده انجام بدهند، فرماندار را نقد کنید و علیه آن بنویسید مشکلی نیست بنده از رسانه‌ها و خبرنگاران حمایت می‌کنم. مشکلات مسئولان باید رسانه‌ای شود.

وی گفت: متأسفانه وضعیت کشتارگاه هندیجان مطلوب نیست و نیازمند بودجه مؤثری جهت ساماندهی آن است لذا موارد باقی‌مانده باید اصلاح شوند.

 مودت عنوان کرد: سگ‌های ولگرد در شهر زیاد شده و سبب نارضایتی و ترس مردم گشته اند، این سگ‌ها باید جمع‌آوری شوند. کمیته‌ای در جهت ساماندهی سگ‌های ولگرد باید تشکیل شود.

رهاسازی نخاله‌ها در هندیجان سبب ایجاد بیماری سالک می‌شود

وی افزود: یکی دیگر از نارضایتی های مردم، رهاسازی نخاله‌ها در شهر است که سبب ایجاد بیماری سالک می‌شود.

مودت همچنین گفت: بر بازار ماهی و میگو باید نظارت شود. باید بر عرضه مواد غذایی بازرسی کرده و قیمت‌ها هم کنترل شوند. مردم باید دغدغه خود را حل‌شده ببینند.

فرماندار هندیجان در پایان بیان داشت: دستور دادیم خانه بهبودی کمپ ترک اعتیاد خزعل عبادی با نظارت کارشناس بهزیستی تشکیل شود تا بتوانیم به معتادان کمک کرده و آن‌ها را نجات بدهیم. مردم و مسئولان باید از خانه بهبودی حمایت کرده و به آن کمک کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.