به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر به انتقاد هفته گذشته خود از مدیریت شرکت امور آب جنوب شرق امیدیه اشاره کرد و گفت: انتقاد بنده از مدیریت شرکت امور آب جنوب شرق در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته مربوط به مدیریت نامناسب این شرکت در رفع مشکلات کشاورزان شهرستان بندرماهشهر بود، در حالی که برخی آن را به مدیریت آب شهری نسبت دادند.
خطیب جمعه بندرماهشهر در پایان اضافه کرد: دلیل انتقاد بنده از مدیر شرکت امور آب شرق امیدیه بروز مشکلاتی برای کشاورزان بندرماهشهر از سوی این شرکت بوده که حتی با برخورد قضایی این شرکت با کشاورزان همراه بود. از این رو اتخاذ تصمیم مناسب و سریع مسوولان سازمان آب و برق خوزستان را در رابطه با مدیریت شرکت امور آب جنوب شرق امیدیه که مسوولان بالادستی مدیر این شرکت هستند، خواستارم.
وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز حجاب و عفاف اظهارداشت: دشمنان همیشه سعی در کم رنگ ترکردن ارزش های اسلام از جمله موضوع حجاب و عفاف و حجاب دارند.
وی افزود:در زمان رضا شاه از طریق قوه قهریه با این موضوع مقابله می کردند، امروز دشمنان با تغییر سیاست های خود و از طریق وسوسه های انسانی سعی در ضربه زدن به ارزش حجاب و عفاف دارند.
وی افزود: از این رو مردم و مسوولان باید همواره آگاه باشند چرا که جوانان، بانوان و ارزش های ما با پیشرفت راه های ارتباطی و افزایش نفوذ دشمن در جامعه بیشتر از گذشته در معرض آسیب هستند. در واقع دشمن با استفاده از شیوه های نرم افزاری جوانان ما را از ارزش تهی می کنند.
امام جمعه بندرماهشهر در ادامه به آسیب جدی دیگر جامعه اشاره کرد و گفت: امروزه مواد مخدر یکی از مهلک ترین آسیب ها به جوانان و خانواده هاست که دشمنان با ایجاد تنوع در انواع مواد مخدر و سرگرمی های اعتیاد آور دیگر، توانسته ضربه های جدی به این سرمایه های با ارزش کشور بزند.
حجت الاسلام غبیشاوی اضافه کرد: از این رو مردم و مسوولان باید با آگاهی کامل و برنامه های کارشناسی به ارائه راه های اساسی برای پیشگیری و مقابله با این معضلات اقدام کنند و جوانان را از خطر ابن آسیب ها ها کنند که در این زمینه برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی مناسب موثرترین روش در افزایش آگاهی و جلوگیری از به دام افتادن جوانان ما در آسیب های اجتماعی است.
خطیب جمعه بندرماهشهر در فراز دیگری از خطبه ها گفت: جسارت اخیر فردی به سلمان فارسی یکی از صحابه وفادار پیامبر اکرم (ص) که همواره مورد تایید و احترام ویژه پیغمبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و تمامی فرقه های اسلام است، جای تاسف دارد.
وی ادامه داد: این فرد به بهانه مباحث باستان شناسی با توهین به سلمان فارسی که یکی از افتخارات اسلام، ایران و تشیع است به دنبال فتنه انگیزی است.
امام جمعه بندرماهشهر در ادامه با قدردانی از استاندار خوزستان و مسوول ستاد تبلیغاتی رئیس جمهور در محکوم کردن اقدام این فرد خاطرنشان کرد: صدور بیانیه از سوی استاندار خوزستان و مسوول ستاد تبلیغاتی رئیس جمهور در خوزستان برای محکوم کردن این فرد گستاخ بسیار کار شایسته ای بود.
حجت الاسلام غبیشاوی اضافه کرد: از این رو برای برخورد با این فرد ضرورت دارد قوه قضاییه ورود کند و این فرد را با اجرای حکمی محاکمه کند که دیگر شاهد این قبیل جسارت ها به اصحاب پیامبر (ص) در هر زمان و مکان و به ویژه در مکانی مانند مرکز تصمیم گیری و اجرایی استان نباشیم.
6068
خبرنگار: آمنه محتشمی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.