به گزارش خبرنگار ایرنا در راهپیمایی روز قدس که بعد از اقامه نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم از مصلای نماز جمعه بندرماهشهر آغاز و تا میدان جانبازان این شهر ادامه داشت، همه مردم با مشت ها گره خورده یک صدا با شعارهای کوبنده خود جنایت های صهیونیست ها در فلسطین و یمن را محکوم کردند.
مردم روزه دارشهرستان بندرماهشهر که گرمای هوا مانع از حضور آنها در این راهپیمایی عظیم نشد با سردادن شعارهای ' مرگ بر آمریکا' ، ' مرگ بر اسرائیل'، 'قدرت موشک ما، شعار امت ما'، مرگ بر ضد ولایت فقیه' و ' ریشه هر جنایت، آمریکاست' در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
مردم شهرستان بندرماهشهر در راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر استان مفاد قطعنامه راهپیمایی را با تکبیر مورد تایید قرار دادند.
مردم بندرامام ساعت 12 ظهر به منظور همبستگی با ملت مظلم فلسطین در مسیر خیابان 22 بهمن به سمت مصلای نماز جمعه این شهر، مردم شهر چمران از مسجد امام حسن مجتبی(ع) به سمت پارک شهدای گمنام و مردم شهرک طالقانی ساعت 11 و 30 دقیقه از ایستگاه تاکسی ها به سمت مصلای نماز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان ' روز جهانی قدس' نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستعضفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان به نمایش بگذارند که هرساله راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم و تعداد قابل توجی بسیار باشکوه برگزار می شود.
6002 خبرنگار: آمنه محتشمی**انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.