به گزارش خبرنگار ایرنا ، راهپیمایی مردم مازندران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنابات رژیم صهیونیستی با سر دادن فریاد ' مرگ بر آمریکا ' و 'مرگ بر اسراییل ' آغاز شد و با طی مسیر و اجتماع در مکان های از قبل پیش بینی شده با قرائت بیانیه سراسری پایان یافت .
نابودی اسرائیل آمال ملت ماست ، دفاع از فلسطین باعث عزت ماست ، مرگ بر داعش ، لبیک یا خامنه ای ، ای رهبر آزاده ، مازندران آماده ، و دورد بر سپاه با صلابت از شعار های راهپیمایی کنندگان در نقاط مختلف مازندران از جمله ساری بوده است.
راهپیمایان ساروی امروز با درست کردن ماکت موشک جنگی ، شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و عبارت ' اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود ' را روی آن نوشتند و در مسیر راهپیمایی حمل کردند.
حمل این ماکت در راهپیمایی ، سوژه مهمی برای عکاسان رسانه های جمعی و سلفی گرفتن برای شهروندان شده بود.
حضور علما و اقشار مختلف مازندران به همراه فرزندان خرد سال در این راهپیمایی نیز چشم گیر بوده است.
استفاده از چندین دستگاه پهپاد فیلم برداری توسط جوانان خلاق به منظور به تصویر کشیدن حضور با شکوه مردم از دیگر صحنه های راهپیمایی در مسیر ساری بوده است.
ربیع فلاح استاندار مازندران به همراه حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه هم در میان راهپیمایان شهر ساری حضور داشتند .
راهپیمایی روز قدس در ساری ازمیدان شهید قاسمی آغاز شد و با سخنرانی قشفاوی و قرائت بیانیه در محل مصلای امام خمینی به پایان رسید.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.