به گزارش ایرنا حجت الاسلام حجت الله صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به حادثه تروریستی حمله به حرم امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی به خانواده های داغدار شهدای این حادثه تسلیت گفت و افزود:باید مراقبت بیشتر شود تا فرصت برای دشمن فراهم نشود.
وی با تقدیر و تشکر از حضور تاثیر گذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حادثه تروریستی افزود:ضرورت وجود این نیروی انقلابی برای تامین امنیت کشور مکرر اثبات شده است.
امام جمعه موقت گتوند با تبریک ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت:صلح امام حسن مجتبی (ع) یک اضطرار بود نه انتخاب، و آن حضرت صلح با معاویه را انتخاب نکرد بلکه در یک اضطرار قرار گرفت.
حجت الاسلام صالحی ادامه داد:وقتی که خواص خود را به دنیا فروختند و عموم مردم از استقامت بر حق خسته شدند و ادامه جهاد به معنای قتل عام اندک شیعیان راستین باقی مانده در کنار حضرت بود،امام حسن مجتبی (ع) صلح را پذیرفت.
خطیب موقت گتوند اضافه کرد:مردم در آن زمان آنقدر ولایت مدار نبودند که تا آخر از حضرت حمایت کنند و حضرت مجبور به پذیرش صلح شد.
حجت الاسلام صالحی با تسلیت ایام شهادت امیرمومنان علی(ع) به ویژگی های آن امام همام پرداخت و بر حرمت نگه داشتن این ایام تاکید کرد.
خطیب موقت گتوند در پایان با اشاره به شبهای قدر در ماه مبارک رمضان گفت:قدر شب های قدر را بدانید و از فضایل این شب ها استفاده کنید.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار:محمد علی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@ برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.