مهراب عبداللهی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در نشست اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دزفول با بازرسان اصناف برای کنترل بازار در ایام ماه رمضان بازرسی و کنترل قیمت اقلام پرمصرف خانوار از جمله گوشت،مرغ ،برنج،شکر ،میوه،خرما و زولبیا در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود:در سه روز نخست ماه مبارک رمضان 60 مورد بازرسی مشترک صنعت ،معدن و تجارت با مرکز بهداشت،تعزیرات حکومتی،اداره استاندارد،میراث فرهنگی و اماکن نیروی انتظامی به صورت روزانه انجام شد که در این بازرسی ها هفت پرونده گران فروشی مواد غذایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
رئیس صنعت،معدن و تجارت شهرستان دزفول اضافه کرد:این گران فروشی ها شامل گران فروشی اقلام خوراکی به ویژه گوشت و مرغ می باشد که برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد .
وی افزود:همچنین مبلغ 320 میلیون ریال جریمه از سوی بازرسان صنعت ،معدن وتجارت برای این واحدهای صنفی متخلف در نظر گرفته شد که بررسی خواهد شد.
وی همچنین از 50 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی دزفول در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت:در مدت یکماه چهار پرونده تخلف نانوایی در دزفول به تعزیرات حکومتی ارسال شد که شامل 2 مورد کم فروشی ،یک مورد گران فروشی و یک مورد عدم درج قیمت بوده است.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.