داوود ارجینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این طرح که به تاسی از سیره حضرت امیرالمومنین(ع) در دستگیری از نیازمندان اجرا می شود، سبدهای غذایی شامل 10 قلم لوازم خوراکی از جمله برنج،خرما،ماکارونی،روغن،سویا،قند و شکر،چای و پنیر بین خانواده های نیازمندان توزیع می شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون با توجه به اطلاع رسانی های قبلی در این زمینه،کمک های خیرین و داوطلبان در حال جمع آوری است تا از پانزدهم ماه مبارک رمضان در میان نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند توزیع شود.
ارجینی، ارزش ریالی هرکدام از این سبدهای غذایی را یک میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد:پیش بینی می کنیم در سال جاری با کمک های خیران نیک اندیش پنج هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شود.
وی اضافه کرد: در کنار توزیع سبدهای غذایی،ضیافت افطاری با عنوان سفره های آسمانی در شعب مختلف جمعیت هلال احمر استان برپا می شوند که برآورد می کنیم پنج هزار نیازمند استان نیز از این سفره ها بهره مند می شوند.
ارجینی افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان سازمانی مردمی با خدمات بشردوستانه دست یکایک خیران را در کمک به خانواده های نیازمند به گرمی می فشارد.
وی در پایان گفت:خیران و داوطلبان می توانند در صورت تمایل به همکاری و مشارکت در این امر خداپسندانه کمک های نقدی خود را به حساب 4804900030 با کد شناسه 370008019186 نزد بانک ملت واریز کنند.
در ماه رمضان سال گذشته 4هزار و 500سبد غذایی در قالب طرح ملی همای رحمت بین نیازمندان استان قزوین توزیع شد.
سازمان امور داوطلبان جمعیت هلال احمر سالانه 2 بار در قالب طرح عیدانه، فرشتگان رحمت و طرح همای رحمت ماه رمضان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان می کند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.