به گزارش خبرنگار ایرنا درهمه شعب اخذ رای به خصوص در کلانشهر اهواز و شهرهای جنوبی خوزستان ، از ساعت 18 این شعب به تدریج صحنه اقبال شدید مردم و تشکیل صف های طولانی رای دهندگان شدند به گونه ای که عکاسان و تصویربرداران رسانه ای تلاش کردند این حماسه حضور را به تصویر کشیده و به سراسر ایران مخابره کنند.
مردم گروه گروه با در دست داشتن شناسنامه خود در کمال آرامش و اطمینان خاطر منتظر ریختن آرا به صندوق های اخذ رای هستند.
برخی دیگر بخصوص جوانان و رای اولی ها با گرفتن عکس سلفی در صف های انتظار ، می خواهند این روز به یاد ماندنی را به خاطره ها گره بزنند تا بعدها نشان دهند در این سن و سال در مشارکت سیاسی کشور نقش آفرینی کرده اند.
این حضور حماسی مردم و در موج دوم ، بسیاری از مسئولان شعب اخذ را متعجب کرده به گونه ای که از ستاد انتخابات استان تقاضای تمدید زمان اخذ رای کرده اند.
گزارش های رسیده از شهرهای ماهشهر ، بهبهان ، رامهرمز ، دشت آزادگان ، شادگان و امیدیه و رامشیر حاکی است که مردم با شور و نشاط برخاسته از شعور و درک بالای سیاسی در شعب اخذ رای حاضر شدند.
حضور متراکم مردم در برخی شعب اخذ رای در خیابان کیانپارس اهواز در ساعت 19 به حدی است که ممکن است کار رای گیری از حاضران ساعت ها به طول بکشد.
ستاد انتخابات خوزستان اعلام کرد: رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 20 و برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تا ساعت 19 تمدید شد.
این ستاد از همه افراد واجد شرایط خواست برای انداختن رای خود به صندوق هرچه زودتر به شعب اخذ رای مراجعه کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستان امروز جمعه به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
در دوره انتخابات ریاست جمهوری در خرداد 1392 زمان رای گیری تا ساعت 21 تمدید شده بود ولی با توجه به حضور مردم در انتخابات 29اردیبهشت ، ممکن است زمان رای گیری باز هم تمدید شود.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.