سید نبی رسولی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: از این تعداد، 58 صندوق برای انتخابات شوراهای شهر و روستا و 47 صندوق برای اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده است.
فرماندار ابرکوه یادآور شد: 17 صندوق ثابت و یک صندوق سیار در شهر ابرکوه، هشت صندوق ثابت در شهر مهردشت، چهار صندوق ثابت و 9صندوق سیار در روستاهای بخش مرکزی و همچنین 6 شعبه ثابت و سه شعبه سیار در بخش بهمن این شهرستان درنظر گرفته شده است.
رییس ستاد انتخابات ابرکوه خاطرنشان کرد: 233 داوطلب در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کردند که 221 نفر مورد تأیید هیات اجرائی و هیات نظارت قرار گرفته و بقیه قبل از بررسی صلاحیتها انصراف خود را در حضور در شوراها اعلام نموده اند.
این مسئول اضافه کرد: درشهر ابرکوه و مهردشت هر کدام پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفرنیز به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستاراه می یابند .
وی با اشاره به فراهم شدن شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در شهرستان ابرکوه خاطرکرد: هیات اجرائی شهرستان افرادی با تجربه ، معتقد و متدین هستند و تاکنون اقدام های بسیار مطلوبی در این راستا داشته اند.
رسولی با بیان اینکه تعامل ، همدلی و همراهی خوبی با هیات نظارت داریم و مشکل خاصی در این خصوص وجود نداردتصریح کرد: هدف تمامی دست‌اندرکاران انتخابات برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.