به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم فرحانی روز جمعه در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در محل مسجد جوادالائمه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالاری دینی بوده که به برکت وجود امام(ره) و مردم انقلابی امروزه در جهان مورد توجه ویژه تمامی مستضعفان عالم قرار گرفته است.
وی افزود: اسلامیت رکن اصلی نظام مردم سالاری دینی و یک رکن مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات متعددی درسال های گذشته در کشور ما برگزار شده که همواره شاهد حضور پرشورمردم پای صندق های رای بوده ایم و امسال نیز این حضور بیش از همیشه پرشور است.
وی بیان کرد: حضور دشمن شکنانه مردم در انتخابات ضامن اقتدار میهن اسلامی ما در سراسر جهان است.
آیت الله فرحانی گفت: امروز مردم با بصیرت ایران با لبیک به رهبر معظم انقلاب با حضور پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا بار دیگر مردم سالاری دینی را جهان مطرح کردند.
وی بیان کرد:معیارهای انتخاب اصلح در فرمایشات رهبر معظم انقلاب روشن و واضح اعلام شده که همراهی با اسلام، همراهی با نظام ،اعتماد به مردم، اعتماد به داشته های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجتناب از سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارایه برنامه روشن و درست در چارچوب اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ارزشمند اسلامی از برنامه هایی است که در انتخاب اصلح مورد توجه مردم ما قرار خواهد گرفت.
همزمان با سراسر کشور، فرآیند رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شعبه های اخذ رای خوزستان از ساعت 8 صبح روز جمعه 29 اردیبهشت آغاز شد.
مردم اهواز در نخستین ساعت کار رای گیری ،برای مشارکت در تعیین سرنوشت شهر و کشورشان در شعب اخذ رای حاضر شدند.
7152/6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.