سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز استکبار جهانی برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات تلاش می کند و مشارکت پرشور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان انقلاب را از بین می برد.
وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار نظام و وفاداری ملت به آرمان های داخلی و خارجی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
مظلوم افزود: مردم با حضور پرشور پای صندوق های رای نشان می دهند که همواره پای عهد و پیمان خود با ولایت فقیه، اهداف و آرمان های انقلاب ایستاده اند.
وی گفت: هم اکنون دشمنان انقلاب اسلامی و آمریکا تحریم های جدیدی علیه جمهوری اسلامی وضع کردند که اجرای آن را به پس از انتخابت موکول کردند.
220 هزار تعرفه و 249 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در سبزوار پیش بینی شده و پنج هزار و 200 نفر نیز دست اندرکار برگزاری انتخابات در این شهرستان هستند.
220 هزار نفر در شهرستان سبزوار واجد شرایط رای گیری هستند که از این تعداد هفت هزار و 500 نفر رای اولی محسوب می شوند.
یک هزار و 66 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان سبزوار ثبت نام کرده اند که از این تعداد 172 نفر برای شهر سبزوار، 16 نفر برای مرکز بخش روداب و 20 نفر برای مرکز بخش ششتمد داوطلب شده اند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7500/6012خبرنگار: حمیددلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.