حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ضمن اینکه این حضور حماسی مردم شجاع و ولایتمدار ایران موجب عزت و اقتدار میهن اسلامی و شکست توطئه های استکبار جهانی می شود.
وی با دعوت اقشار مختلف مردم به شرکت در این انتخابات اظهار داشت : انقلاب اسلامی از ابتدا با انتخاب مردم شکل گرفت و حق انتخاب داشتن از سوی مردم از اساسی ترین اصول نظام اسلامی است.
پوراکبر با تاکید بر اینکه ملت ایران بارها با حضور خود ثابت کرده اند که پای این نظام مقدس بوده و خواهند ایستاد ، خاطر نشان کرد : هر چقدر مشارکت مردم در این عرصه بیشتر باشد ، تاثیر بسزایی در تعامل بین المللی خواهد داشت تا حدی که حتی نوع نگاه و رویکرد عرصه بین الملل به کشورمان نیز متفاوت تر خواهد شد.
به گفته وی ، انتخابات بارزترین شکل مشارکت سیاسی مردم در سرنوشت خودشان است و تنها صحنه ای است که مردم از طریق صندوق آرا نظر خود را به صورت شفاف بیان می کنند.
امام جمعه تنکابن شکوفایی ، توسعه همه جانبه و پیشرفت کشور را در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد : کاندیدای اصلح کسی است که بتواند بهتر از دیگران این امانت الهی را حفظ کند و متدین و دلسوز مردم و معتقد به نظام جمهوری اسلامی باشد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم **انتشا ردهنده: سید محسن حسن نیا
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.