به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد علی شاه آبادی درخطبه های این هفته نماز جمعه گتوند درمصلی امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از کارگران و خطاب به مسئولان درخصوص اشتغال گفت: مسئولان باید موضوع اشتغال را در اولویت کارهای خود قرار دهند و از روز اول خدمت خود، به فکر اشتغال باشند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار هفته گذشته با جمعی از کارگران گفت: نگاه به کارگر باید ارزشی شود و کار به عنوان عبادت در معارف دین اسلام و مورد توجه دین قرار گرفته است و باید فرهنگ نگاه ارزشی به کسب و کار در کشور، ترویج داده شود.
امام جمعه گتوند ادامه داد:فرهنگ اسلام ،فرهنگ کار و احترام به کارگر است که باید مورد توجه کارفرمایان قرار گیرد.
حجت الاسلام شاه آبادی به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص انتخابات اشاره کرد و گفت :حضور مردم در صحنه انتخابات، تعیین کننده امنیت ملی کشوراست و تنها تعیین سرنوشت چهار ساله و امورات کشور نیست بلکه امنیت پایدار است که با حضور مردم پایدار می شود و استمرار پیدا می کند.
وی افزود:مردم از روی منفعت طلبی وگذرا رای ندهند و حتما به افراد شایسته رای دهند.
امام جمعه گتوند با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری نیت حضور در صحنه ریاست جمهوری به دنبال قدرت نباشد، بلکه به دنبال خدمت به مردم باشد.
حجت الاسلام شاه آبادی افزود:کاندیداهای ریاست جمهوری شعارشان پشتیبانی از قشر مستضعفان باشد و دفاع از قشر مستضعف و محروم باید مورد توجه آنها قرار گیرد.
امام جمعه گتوند در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: شوراها و هواداران آنها قوانین تبلیغات را رعایت کنند و چهره شهر را با بنر و تصاویر خود تخریب نکنند.
حجت الاسلام شاه آبادی در فراز دیگری از سخنانش به حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزاد شهر استان گلستان در هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت: وقوع این حادثه بسیارتلخ بود و نشان دهنده این است که لازم است مسئولان نگاه بیشتری به قشر کارگر داشته باشند و اگر می خواهند به این قشر کمک کنند موضوع بیمه و ایاب و ذهاب کارگران را مورد توجه قرار دهند.
وی به حادثه تروریستی میرجاوه و کشته شدن 9 تن از سربازان و مرزبانان کشوراشاره کرد و با محکوم کردن این حادثه، از پیگیری های وزارت خارجه کشورمان تشکر و قدر دانی کرد.
امام جمعه گتوند با تبریک 18 اردیبهشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت:شباهت اخلاقی و رفتاری آن حضرت به پیامبر در بین قوم بنی هاشم زبانزد و معروف بوده است و همیشه از او به عنوان یکی از شهدای شاخص کربلا نام بردند.
حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به اینکه این روز، به روز جوان نیز نامگذاری شده است افزود: شخصیت جوانان و توجه به این قشر باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان به روز جهانی صلیب و سرخ و هلال احمر اشاره کرد و از زحمات و خدمات تلاشگران هلال احمر شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

7467/6002خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.