به گزارش ایرنا جاسم شدیدزاده جمعه شب در آیین افتتاحیه ستاد حزب اعتدال و توسعه در حمایت از حسن روحانی در اهواز اظهار کرد: دولت یازدهم در ابتدای کار با شرایط نابسامانی مواجه بود اما با در پیش گرفتن سیاست تنش زدایی توسط روحانی، به دستاوردهای خوبی در عرصه بین المللی دست یافت.
وی افزود: اکنون فشارهایی که از سوی نهادهای غیر دولتی به دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف اقتصادی، برجام و مسائل دیگر وارد می شود تا اندازه زیادی روند توسعه را کند کرده است.
شدیدزاده اضافه کرد: البته روند کاری دولت تدبیر و امید رو به جلو است و اقدامات و کارهایی که در بازه چهار ساله با جلوداری این دولت انجام شده، افق بهتری را برای منطقه ما ترسیم کرده است.
وی به اقدامات دولت یازدهم در حوزه سیاسی اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد احزاب سیاسی در افق آینده خوزستان می تواند تاثیر بسزایی در پویندگی و بالندگی نسل جوان و به حرکت درآوردن مردم در مسیر مسائل سیاسی و اجتماعی بگذارد.
وی افزود: مردم خوزستان اگر در این دوره از انتخابات نیز به روحانی رای می دهند به معنای آن نیست که از مشکلات این خطه چشم‌پوشی کرده اند.
وی بیان کرد: در خوزستان بحران های زیادی را پشت سر گذاشته و پیش رو داریم که بحث انتقال آب، ریزگردها و مسائل اشتغال از جمله مهمترین بحران های کنونی است.
7152/5132
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.