به گزارش ایرنا، دیدار بین دو تیم فولاد و استقلال خوزستان روز پنجشنبه به میزبانی سرخپوشان در اهواز برگزار شد که با برتری 3 برد یک به پایان رسید.
پیش از آغاز بازی نعیم سعداوی به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و مورد استقبال سیروس پورموسوی قرار گرفت.
همچنین مهدی زبیدی، آرش افشین، حسن بیت سعید، آلویس نانگ و مهدی مومنی پنج بازیکن سابق فولادی ها پیش از آغاز بازی به سمت نعیم سعداوی رفتند.
این دیدار اگرچه در طی سال های اخیر به عنوان شهرآورد فوتبال خوزستانی ها لقب گرفته است اما تنها 800 تماشاگر از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.
تیم استقلال خوزستان در ابتدای بازی توپ و میدان را به خوبی در دست گرفت و در دقیقه 20 بازی توسط مهدی مومنی دروازه فولادی ها را باز کرد.
آبی های خوزستان نیمه دوم را به خوبی شروع کرده و در دقیقه 62 بازی توسط آلویس نانگ برای دومین بار دروازه سرخپوشان اهوازی را باز کرد.
در سوی مقابل فولادی ها که بازی را باخته می دیدند دست به حملات انتحاری زدند و توسط ساسان انصاری دروازه استقلالی ها را باز کردند. انصاری با تک گلی که در این بازی به ثمر رساند 16 گله شد و به صدر جدول گلزنان برگشت.
در ادامه و در دقیقه 83 بازی حسن بیت‌سعید برای سومین بار دروازه سرخپوشان اهوازی را باز کرد تا کار را برای فولادی ها به پایان برساند.
حسن بیت سعید پس از زدن گل به سمت تماشاگران فولادی ها رفت و شادی خود را با آن ها تقسیم کرد. بیت سعید سابقه پوشیدن پیراهن فولاد نوین در لیگ یک را دارد.
در این دیدار ماتیاس چاگو و میثم دورقی از روی جایگاه ویژه نظاره گر بازی بودند.
اسماعیل شریفات تنها کارت زرد این بازی را از داور دریافت کرد. این بازیکن سه کارته شد و بازی هفته بعد مقابل صنعت نفت را از دست داد.
تماشاگران فولادی پس از شکست سنگین تیمشان، با سر دادن شعار سعداوی 'حیا کن فولاد رو رها کن' اعتراض خود را نسبت به مسئولان و کادر فنی این تیم نشان دادند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید.
6068
خبرنگار: پارسا شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.