به گزارش ایرنا، دیدار بین دو تیم اهوازی فولاد و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر که در سال های اخیر به عنوان شهرآورد خوزستانی ها لقب گرفته است روز پنجشنبه به میزبانی فولادی ها برگزار می شود.
دو تیم فولاد و استقلال خوزستان در این فصل شرایط ایده آلی نداشتند و از نگاه هواداران خود نتایج ضعیفی نسبت به فصل قبل کسب کردند هر دو تیم تنها شانس خود را کسب سهمیه آسیایی می دانستند که تا حدودی این فرصت را از دست رفته می دانند.
آبی های خوزستان که در این فصل گریبان گیر مشکلات مالی فراوانی بودند به مدت سه روز در اعتصاب بوده و پا به توپ نشدند و قصد انجام سه بازی باقیمانده خود را نداشتند تا مسوولان به طور جدی به مشکلات این تیم رسیدگی کنند اگر چه آن ها از روز گذشته با درخواست مردم و وساطت سرپرست تیم تمرینات خود را از سر گرفتند.
دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان تاکنون 5 تقابل با یکدیگر داشته که در 4 بازی فولادی ها پیروز میدان شده اند و تنها یک پیروزی نصیب استقلالی ها شده است. همچنین بازی رفت بین دو در حالی که بدون تماشاگر برگزار شد با تک گل ساسان انصاری مهاجم فولادی ها و آقای گل لیگ موفق به پایان رسید.
استقلال خوزستان روز شنبه باید برای بازی با الفتح عربستان عازم قطر شود اما با توجه به مشکلات مالی فراوان و عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان این تیم، تمرکز و روحیه لازم ندارد.
استقلال خوزستان تاکنون از 27 بازی خود، 8 پیروزی، 10 تساوی و 9 باخت کسب کرده اند و در پله هشتم قرار دارند اما در آن طرف میدان فولادی ها از 27 بازی انجام شده با 6 پیروزی، 7باخت و 14 مساوی در رده یازدهم قرا دارد.
در یک سوی میدان ساسان انصاری که در جدال بر سر آقای گلی مسابقات می جنگد حضور دارند اما در سوی مقابل آرش افشین که در نیم فصل دوم رقابت ها به تیم استقلال خوزستان پیوست به فکر اولین گل خود در این فصل می باشد.
آبی های خوزستان در حالی به مصاف فولاد می روند که بیشتر بازیکنان این تیم از جمله مهاجمان آن در فصل های گذشته جز تیم فولاد به شمار می رفتند و قطعا به فکر جبران شکست بازی رفت هستند.
مهدی مومنی، آرش افشین و آلویس نانگ، مهدی زبیدی و حسن بیت سعید 5 بازیکن کلیدی استقلال خوزستان هستند که در گذشته پیراهن فولاد را به تن داشتند همچنین سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان نیز سابقه مربیگری در رده های پایه باشگاه فولاد را داشته است.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 17 و 45 دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.
گفتنی است تیم صنعت نفت آبادان دیگر نماینده خوزستانی حاضر در لیگ این هفته و در روز پنجشنبه میهمان تیم سایپا خواهد بود.
نفتی های آبادان در حال حاضر با کسب 30 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.