ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، فردا (جمعه) میزبان بازی دو تیم فوتبال تراکتورسازی و سایپا است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، شاگردان امیر قلعه‌نویی در تبریز، میزبان شاگردان حسین فرکی خواهند بود.
 
تراکتوری‌ها بعد از پیروزی دو بر یک در بازی به تعویق افتاده هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل سیاه‌جامگان مشهد که روز جمعه گذشته برگزار شد، به هفته‌های باقی‌مانده از لیگ شانزدهم امیدوارتر شدند تا همچنان در تعقیب پرسپولیس صدرنشین باشند.
 
شاگردان قلعه‌نویی در این بازی مقابل حریف مشهدی با یک گل عقب افتادند و سپس با دو گلی که به ثمر رساندند، موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند از مشهد شدند تا با 44 امتیاز، پس از پرسپولیس 50 امتیازی، همچنان در رده دوم جدول حضور داشته باشند.
 
اما تیم سایپا، پس از چند برد ناپلئونی، دو هفته است که نمی‌تواند نتایج مطلوبی کسب کند و پس از شکست دو بر یک مقابل گسترش فولاد در چارچوب هفته بیست و یکم، بازی قبلی‌اش را نیز مقابل صبای قم به تساوی بدون گل رسید تا در پی کسب امتیاز از تبریز و در بازی سختش مقابل تراکتورسازان باشد.
 
سایپا هم اکنون با کسب 24 امتیاز از 22 بازی در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
 
تراکتورسازی در پنج بازی گذشته‌اش، سه برد، یک تساوی و یک شکست داشته و سایپا نیز با همین تعداد مساوی و برد و باخت در پنج دیدار گذشته، گام در بازی فردا می‌گذارد.
 
این دو تیم در حالی فردا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که تراکتورسازی همیشه نتایج خوبی مقابل سایپا کسب کرده و در پنج رویارویی قبلی سایپا و تراکتور، چهار برد سهم سرخ‌پوشان تبریز شده و یک تساوی هم به ثبت رسیده تا شاگردان قلعه‌نویی فردا با روحیه خوبی وارد میدان شوند.
 
دیدار بین دو تیم که قرار بود ساعت 17:45 فردا (جمعه) آغاز شود، بنابه درخواست باشگاه تراکتورسازی و پیگیری‌های هیئت فوتبال استان، به ساعت 15:15 تغییر زمان پیدا کرد و طبق اعلام دپارتمان داوران، پیام حیدری به همراه محمدرضا منصوری، سعید قاسمی و کمیل غلامی این بازی را قضاوت خواهد کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.