به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های نمازجمعه این شهرستان در مصلای امام علی (ع) افزود:تمام برنامه دشمن بر محور القای ما نمی توانیم است و در تلاش است مسئولان کشورمان به این باور برسند که بدون او نمی توان مشکلات را حل کرد.
وی افزود:این نکته باید مورد واکاوی و بازنگری مجدد قرار گیرد زیرا آن چنان هجمه فرهنگی دشمن زیاد است که می خواهد با این القائات ملت را وابسته خود کند .
امام جمعه دزفول افزود:کشور ما از نظر منابع،معادن،شرایط اقتصادی،دسترسی به دریاها و آبهای آزاد و زیرساخت ها یکی از کشورهای غنی جهان است بطوری که طبق نظر کارشناسان کشاورزی خوزستان به تنهایی می تواند غذای 250 میلیون نفر را تامین کند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی اضافه کرد:از نظر نیروی انسانی و تحصیل کرده جوان نیز کشورما بسیار غنی است و هیچ کمبودی ندارد و سرمایه 33 میلیونی نیروی جوان را دارد که این جوانان توانسته اند در حدود چهار دهه گذشته در دوران دفاع مقدس مقاومت کنند و در برابر دشمن یک وجب از خاک کشور را به هدر ندهند .
وی گفت:در زمینه پیشرفت های علمی و فناوری ،نانو ،هسته ای و دفاعی و موشکی نیز جوانان کشورمان در دهه اخیر بسیار خوش درخشیدند و باعث شتاب علمی خود به جایی رسیدند که در لیست هشت کشور اول جهان در برخی موارد قرار بگیرند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت:مسئولان باید با مردم همراه باشند چرا که نتیجه همراهی مسئولان و ملت در سالهای اخیر پیشرفت های مختلف بوده است .
خطیب جمعه دزفول از پدیده شوم آقازادگی در کشور انتقاد کرد و گفت:پدیده آقازادگی بین مردم و مسئولان فاصله انداخته است زیرا مردم به راحتی فشار و مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند ولی تبعیض را نمی پذیرند ،اگر بیکاری در کشور وجود دارد آقازاده ها نباید از این امر مستثنی باشند .
وی گفت:عدم رونق تولید داخلی با بیکاری ،اعتیاد و مشکلات خانوادگی برابر است که دشمن به دنبال همین است تا کانون خانواده را با این مشکلات مواجه کند .
وی در ادامه راه اندازی واحدهای تولیدی را یکی از راهکارهای رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت:شهرکهای صنعتی دزفول یا در حال تعطیلی و یا در حال نیمه تعطیلی هستند و با مشکلات زیادی روبرو هستند که براحتی قابل حل هستند که مسئولان باید تلاش بیشتری برای حل مشکلات این واحدهای تولیدی داشته باشند تا شاهد اشتغال جوانان باشیم.
امام جمعه دزفول به وضعیت انتخابات در کشور نیز اشاره کرد و گفت:کشور وارد فضای انتخابات شده است لذا باید فضایی سالم در کشور ایجاد شود و در انتخابات دقت شود و افرادی که در عمل اصل نظام را قبول ندارند ولی با ظاهرسازی سعی در جلب رضایت مردم دارند انتخاب نشوند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی رجل سیاسی بودن و مدیر و مدبر بودن را از دیگر خصوصیات نامزدها دانست و گفت:مسئولان باید سعه صدر داشته باشند و انتقاد پذیر باشند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.
وی در بخشی دیگر از خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی را گرامیداشت و از معتکفین و برگزار کنندگان این آئین معنوی تقدیر کرد .
7278/6064
خبرنگار:رقیه کردی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.