به گزارش ایرنا، عصر روز جمعه دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در نهایت با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.
در این دیدار احسان مرادیان، ساسان انصاری، ایوب والی، بختیار رحمانی، حمید بوحمدان، میثم دورقی، اسماعیل شریفات، سینا مریدی، سروش سعیدی، یوسف وکیا و عبدالله ناصری برای فولادی ها به میدان رفتند.
همچنین لی وینستون، موسی کولیبالی، میلاد سرلک، حسین پاپی، رسول نویدکیا، مسعود حسن زاده، مهرداد محمدی، عارف غلامی، رضا میرزایی، سرور جباروف و سید جلال عبدی ترکیب تیم سپاهان را در این بازی تشکیل می دادند.
سه هزار تماشاگر اهوازی از نزدیک نظاره گر این بازی بودند همچنین 100 تماشاگر اصفهانی برای حمایت از تیم خود به اهواز سفر کرده بودند.
در ابتدای بازی فولادی ها از غفلت تیم حریف به خوبی استفاده کردند و در دقیقه 3 توسط بختیار رحمانی دروازه سپاهان را باز کردند.
مهرداد محمدی بازیکن شماره 23 سپاهان در دقیقه 30 بازی با یک شوت استثنایی جواب تک گل فولادی ها را داد و بازی را به تساوی کشاند.
تیم فولاد خوزستان با احتساب این بازی 31 امتیازی شد و در مکان یازدهم جدول قرار گرفت همچنین تیم سپاهان اصفهان با 36 امتیاز در رده ششم قرار دارد.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.