به گزارش ایرنا، محمد رضا مهاجری عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی با تیم ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران افزود: از اینکه توانستیم سه امتیاز در تبریز کسب کنیم خوشحالم و این برد را به هواداران و ورزش دوستان مشهدی تقدیم می کنم.
وی با اشاره به این موضوع که این بازی حکم مرگ و زندگی برای ماشین سازی داشت خاطر نشان کرد: با آگاهی به این قضیه؛ می دانستیم بازیکنان این تیم دچار استرس بیش از حد خواهند شد لذا منتظر فرصت مناسب بودیم تا به هدفمان برسیم.
فرهاد کاظمی سرمربی ماشین سازی نیز در این نشست گفت: تمام مسئولیت این شکست را بر عهده می گیرم چرا که باشگاه تمام امکانات لازم را در اختیار ما گذاشته بوده و ما نتوانستیم انتظارات باشگاه و هواداران را در این بازی فراهم سازیم به نوبه خودم معذرت خواهی می کنم.
وی با اشاره به استرس زیاد بازیکنانش برای سقوط از لیگ تصریح کرد: اگر گل اول را ما زده بودیم شرایط بهتر از این می شد ولی باز می توان به ماندن در لیگ امید داشت هر چند کار خیلی سختی است.
تیم ماشین سازی که برای بقا در لیگ برتر به سه امتیاز بازی با پدیده نیاز داشت 2 بر صفر مغلوب پدیده مشهد شد.
در نیمه دوم این تیم پدیده بود که با اجرای یک بازی هجومی و تاکتیکی دقیقه 72 توسط حسین زامهران که در نیمه اول بجای حسین مهربان بدلیل مصدومیت وارد بازی شده بود به گل اول دست یابد و دقیقه 79 همین بازیکن گل دوم خودش و تیم را به ثمر رساند.
تیم داوری این دیدار برعهده وحید کاظمی داور، حمید غمزه و علی اکبر عظیم پور بود و علی صفایی داور چهارم و علی خسروی به عنوان ناظر بازی بودند.
تیم ماشین سازی با این باخت با 16 امتیاز در قعر جدول باقی ماند و شانس این تیم برای بقا بسیار کمرنگ تر شد.
ماشین سازی روز شنبه 27 فروردین از هفته بیست و هفتم میزبان پرسپولیس 56 امتیازی خواهد بود.
خبرنگار:مهدی آببسته**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.