به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، ظهر امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برای افتتاح چند طرح و پروژه مهم صنعتی و اقتصادی به خوزستان و شهزستان دزفول سفر کرد.

وی  در ابتدای ورود خود مورد استقبال استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استانی قرار گرفت سپس در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه به سخنرانی پرداخت.

وی خوزستان را قلب تپنده کشور دانست و اظهار داشت: بدون شک با وجود منابع و ذخایر عظیم و خدادادی در خوزستان می‌توان به جرات گفت که این استان نقش بی بدیل و تاثیر گذاری در اقتصاد کشور ایران دارد.

جهانگیری افزود: خوزستان در تمامی بخش های مهم و حیاتی برای زندگی اعم از کشاورزی ، صنعت، پتروشیمی، فولاد را دارد که می‌تواند در توسعه خود و کشور مفید باشد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بخش اصلی تولیدات نفت و گاز به خوزستان اختصاص دارد گفت: خوزستان می‌تواند با منابع نقش کلیدی در اشتغال و توسعه داشته باشد که ما نیز امیدواریم با فراهم شدن شرایط لازم این امر مهم تحقق یابد.

به گزارش تسنیم. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور تا ساعاتی دیگر قرار است از مجتمع فولاد روهینا جنوب در شهرستان دزفول بازدید و بهره برداری کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605683
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.